Transaction for the value of: GBP 65.18
Description: 1 Cairdeas 2015 (£60.20)
Promotional discount -£6.02
Shipping: £11.00

gerritbakker57 schreef:Joepie, ook ik ben een van de gelukkigenEn ik heb er ook gelijk 2 CS#7 bij besteld. Dat drukt weer de shopping costs
Nino schreef:Vroeg me eigenlijk af waarom iedereen graag een of meerdere flessen wil bemachtigen? Is dit gegarandeerd lekkere whisky of een must have voor velen?
Nederland-paraat schreef:Ik ben benieuwd wie geen fles mag bestellen, ook hier prijs

mer1973 schreef:Ik helaas ook niet.
If you are successful in your entry, you will be notified by date 25 June 2015 and you will have 3 days to complete your purchase.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
gerritbakker57 schreef:Joepie, ook ik ben een van de gelukkigenEn ik heb er ook gelijk 2 CS#7 bij besteld. Dat drukt weer de shopping costs
edwinedje schreef:mer1973 schreef:Ik helaas ook niet.
Heb je een specifiek bericht gehad hierover?
Volgens mij kan je tot de 25e een bericht van winst krijgen.
Mijn Engels is niet waterdicht, maar zo stond het wel in de emai;If you are successful in your entry, you will be notified by date 25 June 2015 and you will have 3 days to complete your purchase.
Voorlopig nog geen bericht gehad...fingers crossed.

Nederland-paraat schreef:Het zou uiteraard ook kunnen dat ze een eerste selectie een mailtje sturen, de flessen van wie vervolgens niet betaald worden in een tweede ronde weggegeven en na de 2de ronde komen ze pas in de shop zoals in het mailtje staat.

Edwinedje schreef:Heb je een specifiek bericht gehad hierover?
Volgens mij kan je tot de 25e een bericht van winst krijgen.

gerritbakker57 schreef:Dit bericht heb ik op 19 juni ontvangen.
Dear Gerrit,
Congratulations!
I am pleased to inform you that you have been successful in the Friends of Laphroaig 200th Anniversary Cairdeas bottling ballot! Due to the overwhelming response to the ballot, and in fairness to all, we are only able to offer the option to buy 1 bottle.
Click here to complete your Cairdeas purchase.
Your bottle is reserved for you, so there is no rush to complete your purchase – you have until Midnight (GMT) on Monday 22nd June to do so.
You will also be able to add additional (different) Laphroaig whiskies and merchandise to your shopping purchase if you wish to.
Slàinte,

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten