Ben Nevis TWJ 1996—2020

Vraag naar specifieke Whisky of een ander distillaat en gerelateerde objecten.

Moderators: AquaVitae, FGG, Bram84

Forumregels
Het direct aanbieden van flessen in dit het forum "vraag" is niet toegestaan voor mensen die nog geen toegang hebben tot het aanbodgedeelte van het forum. Deze personen mogen alleen per PB een fles aanbieden. De desbetreffende berichten worden verwijderd.
MyStuff
Actief lid
Actief lid

Re: Ben Nevis TWJ 1996—2020

Ongelezen berichtdoor MyStuff » 21 Sep 2020, 13:31

Mocht je nog interesse hebben, de Ballot bij Whiskay voor deze Ben Nevis is geopend. Succes!
2 x

MaltMuppet
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 27 Sep 2020, 23:06

Wat een aanfluiting was die ballot zeg... slechts 3 flessen beschikbaar, rest had hij al verkocht aan vaste klanten. Geen idee hoeveel hij er gehad heeft, maar als ik TWJ was dan had ik heel rap een andere partner gezocht in nederland zodat er een eerlijkere kans was voor iedereen om een fles te bemachtigen.

Gelukkig is er nog genoeg andere lekkere whisky te krijgen, dus niet getreurd :bigsmile
1 x
The answer may not lie at the bottom of a glass of whisky. But you should at least check!

Afbeelding

pieters87
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor pieters87 » 28 Sep 2020, 07:30

MaltMuppet schreef:Wat een aanfluiting was die ballot zeg... slechts 3 flessen beschikbaar, rest had hij al verkocht aan vaste klanten. Geen idee hoeveel hij er gehad heeft, maar als ik TWJ was dan had ik heel rap een andere partner gezocht in nederland zodat er een eerlijkere kans was voor iedereen om een fles te bemachtigen.

Gelukkig is er nog genoeg andere lekkere whisky te krijgen, dus niet getreurd :bigsmile

Het is dan ook een ballot en dus geen uitverkoop.
Die fles is op veiling overlaatst aan x keer die prijs over de toonbank gegaan. Het feit dat er een kans is dat je hem kan kopen aan releaseprijs is dus een mooie geste van de slijter en duidt op liefhebberij. Er zijn andere slijters die na zo een veiling, hun prijzen netjes aanpassen. Gek dat deze slijter door het slijk wordt gehaald voor een positief iets :Scratch :Scratch
6 x
Whiskyclub The Malt Mates Vosselaar
http://www.themaltmates.be

MaltMuppet
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 28 Sep 2020, 11:51

pieters87 schreef:Het is dan ook een ballot en dus geen uitverkoop.
Die fles is op veiling overlaatst aan x keer die prijs over de toonbank gegaan. Het feit dat er een kans is dat je hem kan kopen aan releaseprijs is dus een mooie geste van de slijter en duidt op liefhebberij. Er zijn andere slijters die na zo een veiling, hun prijzen netjes aanpassen. Gek dat deze slijter door het slijk wordt gehaald voor een positief iets :Scratch :Scratch

Dat het een loterij is, en de kans dus groot dat je hem niet wint snap ik. :D Daar gaat het me ook niet om. Op zich ben ik voorstander van loterij, zodat iedereen even veel kans heeft. Dat het voor de orginele release prijs is lijkt me niet meer als logisch. Als slijters al gaan beginnen met flippen is het hek helemaal van de dam. Hier zijn ze overigens in het verleden wel voor op de vingers getikt door TWJ wat ik begrepen heb, maar dat ter zijde.

Het geen waar ik zo teleurgesteld om ben is dat ik 1 minuut na aankondiging van de release al bij ze aan de lijn hing om een fles te pakken te krijgen. Toen werd me verteld dat ze alle flessen via loting gingen doen. Op zich positief, want eerlijke kans voor iedereen. Nu vertellen ze echter doodleuk dat er nog maar 3 flessen beschikbaar zijn voor de verloting omdat de andere flessen al verkocht zijn aan vaste klanten. Dat vind ik dan niet heel fair. Je zegt het één maar doet het ander.

Maar goed, het leven is te kort om lang teleurgesteld te zijn. En zoals ik al eerder had aangegeven zijn er gelukkig nog genoeg andere leuke flesjes te krijgen
2 x
The answer may not lie at the bottom of a glass of whisky. But you should at least check!

Afbeelding

MisterMonkeyDonkey
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 28 Sep 2020, 12:01

MaltMuppet schreef:Het geen waar ik zo teleurgesteld om ben is dat ik 1 minuut na aankondiging van de release al bij ze aan de lijn hing om een fles te pakken te krijgen. Toen werd me verteld dat ze alle flessen via loting gingen doen. Op zich positief, want eerlijke kans voor iedereen. Nu vertellen ze echter doodleuk dat er nog maar 3 flessen beschikbaar zijn voor de verloting omdat de andere flessen al verkocht zijn aan vaste klanten. Dat vind ik dan niet heel fair. Je zegt het één maar doet het ander.

Dat begrijp ik ja. Ik vind het ook wel logisch dat vaste klanten de voorkeur hebben, maar dan moet je dat ook eerlijk zeggen.
Achja, sampletje proeven en weer door ;), keuze genoeg.
1 x

MaltMuppet
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 28 Sep 2020, 13:03

MisterMonkeyDonkey schreef:Dat begrijp ik ja. Ik vind het ook wel logisch dat vaste klanten de voorkeur hebben, maar dan moet je dat ook eerlijk zeggen.
Achja, sampletje proeven en weer door ;), keuze genoeg.

Precies dat! :Slainte
1 x

Afbeelding

Terug naar “Vraag”