Kilkerran 8 CS Sherry

Vraag naar specifieke Whisky of een ander distillaat en gerelateerde objecten.

Moderators: Bram84, AquaVitae, FGG

Forumregels
Het direct aanbieden van flessen in dit het forum "vraag" is niet toegestaan voor mensen die nog geen toegang hebben tot het aanbodgedeelte van het forum. Deze personen mogen alleen per PB een fles aanbieden. De desbetreffende berichten worden verwijderd.
Sander79
Actief lid
Actief lid

Re: Kilkerran 8 CS Sherry

Ongelezen berichtdoor Sander79 » 03 Jul 2020, 08:27

En anders via onderstaande link nog 2 flessen beschikbaar:

Lekkere Campbeltown WHISKY
0 x

Tomintoul
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tomintoul » 15 Aug 2020, 23:02

Vandaag flesje van deze whisky geopend met een maatje van mij. Die is ook erg gecharmeerd van de whisky, dus mocht iemand nog een flesje hebben staan dan houd ik mij aanbevolen.
0 x

BasG94
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor BasG94 » 16 Aug 2020, 22:11

:nat
Tomintoul schreef:Vandaag flesje van deze whisky geopend met een maatje van mij. Die is ook erg gecharmeerd van de whisky, dus mocht iemand nog een flesje hebben staan dan houd ik mij aanbevolen.
0 x
Afbeelding

Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 17 Aug 2020, 18:04

Tomintoul schreef:Vandaag flesje van deze whisky geopend met een maatje van mij. Die is ook erg gecharmeerd van de whisky, dus mocht iemand nog een flesje hebben staan dan houd ik mij aanbevolen.

Op Whiskybase worden er diverse aangeboden; vraag is natuurlijk of je de gevraagde prijzen acceptabel vindt.
0 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

BasG94
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor BasG94 » 17 Aug 2020, 20:04

Erik1908 schreef:

Op Whiskybase worden er diverse aangeboden; vraag is natuurlijk of je de gevraagde prijzen acceptabel vindt.

Ik heb er ongeveer 80-85 euro voor over. Zie dat ze op whiskybase inmiddels voor boven de 100 euro over de toonbank gaan. Dan wacht ik liever op de volgende editie.
1 x
Afbeelding

Wouterk
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 17 Aug 2020, 21:02

Ik heb er ongeveer 80-85 euro voor over.

Yup, ik ook... niet dat ik m zoek, heb er gelukkig nog een staan. Maar mss ff voorstellen eerst? Zie het daarvoor bedoelde topic. Of kom je hier enkel voor die ene fles om vervolgens met de noorderzon te vertrekken? Niet lullig bedoeld hoor, maar zo gaat dat vaak.
4 x

Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 18 Aug 2020, 19:17

BasG94 schreef:
Erik1908 schreef:

Ik heb er ongeveer 80-85 euro voor over. Zie dat ze op whiskybase inmiddels voor boven de 100 euro over de toonbank gaan. Dan wacht ik liever op de volgende editie.

Grappig: ik richtte me tot Tomintoul, en ene BasG94 springt er uit het niets in. :?
0 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

BasG94
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor BasG94 » 19 Aug 2020, 02:06

Wouterk schreef:
Ik heb er ongeveer 80-85 euro voor over.

Yup, ik ook... niet dat ik m zoek, heb er gelukkig nog een staan. Maar mss ff voorstellen eerst? Zie het daarvoor bedoelde topic. Of kom je hier enkel voor die ene fles om vervolgens met de noorderzon te vertrekken? Niet lullig bedoeld hoor, maar zo gaat dat vaak.

Yes, zal ik deze week even doen (onder het juiste topic). De zoektocht naar de Kilkerran heeft mij naar het forum gebracht, daar ga ik niet ontkennen. Ben pas sinds maart (toevallig tegelijk met corona) gestart met het drinken/kopen van whisky. Mijn collectie bestaat nu uit 25 flessen, waarvan 22 open. Proeven (samples, tasting) en daarna kopen van nieuwe whisky werkt enigszins verslavend heb ik gemerkt. Kan mij niet voorstellen dat ik ‘hierna’ weer vertrek.

PS om verwarring te voorkomen, ik ben het ‘maatje’ waar Tomintoul eerder aan refereerde.
4 x
Afbeelding

Terug naar “Vraag”