Titels Fora/Topics/Berichten

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
Gebruikersavatar
Ruud2612
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 882
Lid geworden op: 22 Jan 2015, 22:00
Locatie: Noord-Brabant

Titels Fora/Topics/Berichten

Ongelezen berichtdoor Ruud2612 » 15 Feb 2015, 15:02

Hallo,

Het kan aan mij liggen. Maar ik zie geen titels meer van de verschillende fora/topics en berichten.

Hebben meer mensen hier last van?
0 x

Gebruikersavatar
Long John
Senior
Senior
Berichten: 167
Lid geworden op: 06 Jan 2015, 16:57

Re: Titels Fora/Topics/Berichten

Ongelezen berichtdoor Long John » 15 Feb 2015, 15:10

Ik kan de titels gewoon zien.
0 x

Gebruikersavatar
Ruud2612
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 882
Lid geworden op: 22 Jan 2015, 22:00
Locatie: Noord-Brabant

Re: Titels Fora/Topics/Berichten

Ongelezen berichtdoor Ruud2612 » 15 Feb 2015, 15:27

Ik nu ook weer.

Maar zag net dit:

Naamloos.jpg
Naamloos.jpg (103.61 KiB) 2204 keer bekeken
0 x

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Titels Fora/Topics/Berichten

Ongelezen berichtdoor Matti » 15 Feb 2015, 16:51

Dat is... bijzonder :) Ik heb dit nog nooit gezien, maar het ziet er uit als een browser glitch.
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: Titels Fora/Topics/Berichten

Ongelezen berichtdoor JayDie » 16 Feb 2015, 15:35

Niet eerder gezien
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
Tom2
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2231
Lid geworden op: 02 Dec 2014, 18:39
Locatie: Turnhout

Re: Titels Fora/Topics/Berichten

Ongelezen berichtdoor Tom2 » 16 Feb 2015, 22:38

...

gebeurt bij mij ook wel eens

...

gewoon browser sluiten en opnieuw inloggen

...

alles terug normaal

...

;)
0 x
Afbeelding

pim
Senior
Senior
Berichten: 357
Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:52

Re: Titels Fora/Topics/Berichten

Ongelezen berichtdoor pim » 24 Apr 2015, 13:47

Misschien off-topic..maar vannacht klopte het niet helemaal met wat ik zag en verwachte.., maar mathijs heeft het al opgelost..
0 x
Afbeelding Pascal's PROOF, N&T in midden en west-Brabant.

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Titels Fora/Topics/Berichten

Ongelezen berichtdoor Matti » 24 Apr 2015, 17:04

pim schreef:Misschien off-topic..maar vannacht klopte het niet helemaal met wat ik zag en verwachte.., maar matthijs heeft het al opgelost..

Dat hangt natuurlijk van je nachtelijk verwachtingspatroon af hè ;)

Nee, we hadden wat over-actieve Oekraiense spammerts idd die lichtelijk tot extreem onzedelijke bijdragen aan het leveren waren. Die zijn allemaal gebanned en verwijderd. Opgeruimd staat netjes.
4 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
Tomh
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1271
Lid geworden op: 16 Mar 2014, 12:45
Locatie: Nijmegen

Re: Titels Fora/Topics/Berichten

Ongelezen berichtdoor Tomh » 24 Apr 2015, 17:11

Gezellig dat die ook ff kwamen buurten ;) .
Whisky brengt mensen bij elkaar. :gnif
1 x
Afbeelding

pim
Senior
Senior
Berichten: 357
Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:52

Re: Titels Fora/Topics/Berichten

Ongelezen berichtdoor pim » 24 Apr 2015, 17:14

Mijn verwachtingspatroon was om na mijn werk even te kijken op hwf betreft nieuws of nieuwe topics, ik was ook even verbaasd, dit was niet echt whiskygerelateerd...ik verslikte me bijna in m'n sneetje roggebroodkipfilet. Nogmaals goed gedaan.
1 x
Afbeelding Pascal's PROOF, N&T in midden en west-Brabant.

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: Titels Fora/Topics/Berichten

Ongelezen berichtdoor Nino » 24 Apr 2015, 22:44

Wat hebben we nou gemist?? :HitHead
0 x
Afbeelding


Terug naar “Test- en hulpforum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten