Pagina 1 van 1

avatar toevoegen

Geplaatst: 05 Jan 2015, 20:09
door Nino
Goedenavond,

het wil me maar niet lukken om een avatar toe te voegen :oops: *kuch iets met formaten-pixels kuch*

als er iemand is die even tijd heeft?!

thnx alvast :respect

gr.
Nino

Re: avatar toevoegen

Geplaatst: 05 Jan 2015, 20:11
door daytona955
er zijn programma's voor om de grote aan te passen :) zoek maar eens met google.
:goedgedaan

Re: avatar toevoegen

Geplaatst: 05 Jan 2015, 20:14
door Nino
Ja ik weet het, heb hem met fotoverkleinen.nl terug gebracht naar 19.7kb en toen wou het nog niet ivm pixels ofzo.. heb voor Google ook onder het hulp kopje gekeken stond ook niet veel helaas

Re: avatar toevoegen

Geplaatst: 05 Jan 2015, 20:23
door daytona955
Moet je even kijken wat het total van pixels moet zijn L x B en vul je die hier in,

Op de volgende link staat precies hoe het moet:

http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... sing-paint

Re: avatar toevoegen

Geplaatst: 05 Jan 2015, 20:31
door Nino
gelukt! scherp is anders maar toch :duimop

Re: avatar toevoegen

Geplaatst: 05 Jan 2015, 20:33
door daytona955
Gaaf wat is het? een Suzuki? (mooie kleur)
:lekker

Re: avatar toevoegen

Geplaatst: 05 Jan 2015, 20:38
door Nino
Haha thnx!! Honda fireblade 2001, m'n andere hobby :)