avatar toevoegen

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

avatar toevoegen

Ongelezen berichtdoor Nino » 05 Jan 2015, 20:09

Goedenavond,

het wil me maar niet lukken om een avatar toe te voegen :oops: *kuch iets met formaten-pixels kuch*

als er iemand is die even tijd heeft?!

thnx alvast :respect

gr.
Nino
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1063
Lid geworden op: 23 Sep 2014, 11:54
Locatie: limburg
Contact:

Re: avatar toevoegen

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 05 Jan 2015, 20:11

er zijn programma's voor om de grote aan te passen :) zoek maar eens met google.
:goedgedaan
0 x
Afbeelding
Sometimes its better asking for Forgiveness then permission.

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: avatar toevoegen

Ongelezen berichtdoor Nino » 05 Jan 2015, 20:14

Ja ik weet het, heb hem met fotoverkleinen.nl terug gebracht naar 19.7kb en toen wou het nog niet ivm pixels ofzo.. heb voor Google ook onder het hulp kopje gekeken stond ook niet veel helaas
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1063
Lid geworden op: 23 Sep 2014, 11:54
Locatie: limburg
Contact:

Re: avatar toevoegen

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 05 Jan 2015, 20:23

Moet je even kijken wat het total van pixels moet zijn L x B en vul je die hier in,

Op de volgende link staat precies hoe het moet:

http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... sing-paint
0 x
Afbeelding
Sometimes its better asking for Forgiveness then permission.

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: avatar toevoegen

Ongelezen berichtdoor Nino » 05 Jan 2015, 20:31

gelukt! scherp is anders maar toch :duimop
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1063
Lid geworden op: 23 Sep 2014, 11:54
Locatie: limburg
Contact:

Re: avatar toevoegen

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 05 Jan 2015, 20:33

Gaaf wat is het? een Suzuki? (mooie kleur)
:lekker
0 x
Afbeelding
Sometimes its better asking for Forgiveness then permission.

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: avatar toevoegen

Ongelezen berichtdoor Nino » 05 Jan 2015, 20:38

Haha thnx!! Honda fireblade 2001, m'n andere hobby :)
0 x
Afbeelding


Terug naar “Test- en hulpforum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten