Postvak in vraagje

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
maltje
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 Nov 2012, 14:48

Postvak in vraagje

Ongelezen berichtdoor maltje » 20 Nov 2014, 22:19

Ik heb sinds vandaag 1 nieuw bericht in mijn postvak in staan,maar als ik mijn berichten open staat er geen nieuw bericht in.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Mijn postvak in is NIET vol.

mvg
0 x

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Postvak in vraagje

Ongelezen berichtdoor Matti » 21 Nov 2014, 13:45

Hmm, da's heel vreemd. Ik kan (vanzelfsprekend) niet in jou inbox kijken, dus het is lastig diagnosticeren :)

Je bedoelt dat er boven aan het forum staat '1 nieuwe berichten'?
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: Postvak in vraagje

Ongelezen berichtdoor Yapi » 21 Nov 2014, 14:25

Vermoeden van een oud bericht dat al ergens op een volgende pagina staat. Als je je ganse Postvak in leegt, zou hij niets meer mogen geven ;)
0 x
Afbeelding

maltje
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 Nov 2012, 14:48

Re: Postvak in vraagje

Ongelezen berichtdoor maltje » 02 Dec 2014, 17:10

Sorry voor de late reactie.
Nee bovenaan staat 0 maar aan de linkerkant staat er postvak in 1.

Mvg
0 x

maltje
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 Nov 2012, 14:48

Re: Postvak in vraagje

Ongelezen berichtdoor maltje » 02 Dec 2014, 18:36

Ik heb alle berichten gewist en nu staat het op 0.
Opgelost dus.

Mvg
0 x


Terug naar “Test- en hulpforum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten