Whiskybase, hoe werkt het ? .. of hoe krijg ik het werkend ?
-
- Senior
Re: Whiskybase, hoe werkt het ? .. of hoe krijg ik het werke
Ik heb een iets andere vraag over My Collection.
Ik denk dat het de bedoeling is hierin alleen gesloten flessen op te nemen of zit ik er dan naast?
Ik heb al eens ( kort ) gezocht of je ook kon aangeven of een bepaalde fles geopend is of niet maar niet gevonden.
Tot nu toe heb ik er slechts 1 fles opstaan ( ik zit trouwens met een andere naam op Whiskybase ) maar over ( een kleine ) uitbreiding wordt druk nagedacht....
Ik denk dat het de bedoeling is hierin alleen gesloten flessen op te nemen of zit ik er dan naast?
Ik heb al eens ( kort ) gezocht of je ook kon aangeven of een bepaalde fles geopend is of niet maar niet gevonden.
Tot nu toe heb ik er slechts 1 fles opstaan ( ik zit trouwens met een andere naam op Whiskybase ) maar over ( een kleine ) uitbreiding wordt druk nagedacht....
0 x
-
- Moderator
MoreBowmore schreef:Ik heb een iets andere vraag over My Collection.
Er zijn geen regels over wat er op je plankje staat, maar bij mij staan alleen flessen die ik in bezit heb en waar nog (minimaal) een dram in zit. Dus niet de flessen die ik ooit had en nu leeg zijn...
Al enige tijd geleden hoorde ik dat Menno (van WhiskyBase) bezig zou zijn met een "Bottle Graveyard", maar dat is er nog niet, helaas. Idem zou ik graag kunnen willen aangeven, of de fles open is of niet.
0 x
-
- Senior
Hey John,
Inmiddels gelukt en druk bezig om een aantal flessen vast in de collectie te
plaatsen. Dank voor de hulp!!
Groet,
Victor
Inmiddels gelukt en druk bezig om een aantal flessen vast in de collectie te
plaatsen. Dank voor de hulp!!
Groet,
Victor
0 x
-
- Moderator
Ruval schreef:Inmiddels gelukt
Wat bleek het probleem?
0 x
-
- Senior
Ik denk versies van software o.i.d.
Op mijn werk is het een redelijk beveiligde omgeving, dus kan ik me daar een voorstelling
bij maken. Ik heb Firefox ook een tijd gedraaid met een noscript-addon, dus dat zou een
boosdoener kunnen zijn. Van Internet Explorer ben ik al heel lange tijd geen fan, dus daar
ben ik na 1 of 2 pogingen ook mee gestopt.
Het lijkt erop dat ergens een instelling in Firefox de boosdoener moet zijn geweest - zelfs
na het verwijderen van NoScript - want nu met een verse install gaat alles als een zonnetje.
Op mijn werk is het een redelijk beveiligde omgeving, dus kan ik me daar een voorstelling
bij maken. Ik heb Firefox ook een tijd gedraaid met een noscript-addon, dus dat zou een
boosdoener kunnen zijn. Van Internet Explorer ben ik al heel lange tijd geen fan, dus daar
ben ik na 1 of 2 pogingen ook mee gestopt.
Het lijkt erop dat ergens een instelling in Firefox de boosdoener moet zijn geweest - zelfs
na het verwijderen van NoScript - want nu met een verse install gaat alles als een zonnetje.
0 x
-
- Senior
JayDie schreef:MoreBowmore schreef:Ik heb een iets andere vraag over My Collection.
Er zijn geen regels over wat er op je plankje staat, maar bij mij staan alleen flessen die ik in bezit heb en waar nog (minimaal) een dram in zit. Dus niet de flessen die ik ooit had en nu leeg zijn...
Al enige tijd geleden hoorde ik dat Menno (van WhiskyBase) bezig zou zijn met een "Bottle Graveyard", maar dat is er nog niet, helaas. Idem zou ik graag kunnen willen aangeven, of de fles open is of niet.
Ok; bedankt! Dan ga ik er maar eens wat flessen bijplaatsen ( alleen waar nog zeker 1 dram in zit ); wordt het toch wat interessanter dan nu met 1 eenzaam flesje
Mijn kleine maar lekkere voorraad is te zien onder username Brave Jester
0 x
-
- Top bijdrager
Re: Whiskybase, hoe werkt het ? .. of hoe krijg ik het werkend ?
Hier op de zaak (google crome) krijg ik er niets aan toegevoegd...misschien ook wel een beveiliging ofzo.
Ik probeer het vanavond thuis wel....
Ik probeer het vanavond thuis wel....
0 x
-
- Nieuwkomer
Goedemiddag, ik probeer te registreren bij whiskybase maar als ik wil bevestigen krijg ik steeds de melding dat de oplossing van de som niet goed is, en aangezien ik nog niet aan de whiskey zit weet ik zeker dat ik de som goed invul.
Heeft iemand een idee of oplossing waar het fout gaat?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Bokkepoot schreef:Goedemiddag, ik probeer te registreren bij whiskybase maar als ik wil bevestigen krijg ik steeds de melding dat de oplossing van de som niet goed is, en aangezien ik nog niet aan de whiskey zit weet ik zeker dat ik de som goed invul.
Alvast bedankt.
Misschien zit er een bug in het registratiesysteem. Probeer eens 0 als antwoord?
Quote van het whiskybaseforum:
I just spent 20 minutes trying to register to this site.
Whatever i did, the answer to the sum-question was wrong. It seems like the correct answer is always 0. Something must be wrong with the script.
1 x
-
- Nieuwkomer
Heel erg bedankt voor de tip.
Het werkte gewoon met een 0.
Nu ga ik eens kijken of ik daar de whiskykast kan gaan aanvullen.
Groetjes.
Het werkte gewoon met een 0.
Nu ga ik eens kijken of ik daar de whiskykast kan gaan aanvullen.
Groetjes.
0 x
-
- Actief lid
Lastig is dat toch maar fijn dat het nu gelukt is en je kunt gaan shoppen. Enjoy!
0 x
-
- Nieuwkomer
Als verzamelaar van Whisky miniaturen probeer ik een database op whiskybase te maken.
Echter omdat ik alleen geintresseert ben ik kleine flesjes is het zeer lastig zoeken.
Je kan namelijk niet selecteren op flesinhoud.......of wel?
Als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Echter omdat ik alleen geintresseert ben ik kleine flesjes is het zeer lastig zoeken.
0 x
-
- Forum goeroe
In dat geval kun ne twee dingen doen:
1) Je miniaturen zelf toevoegen aan de base (zie eerder in de thread hoe dit werkt)
2) Een fles met de normale inhoud selecteren, en dan bij het toevoegen aan je collectie aangeven dat je een miniatuur hebt (sample)
Succes!
1) Je miniaturen zelf toevoegen aan de base (zie eerder in de thread hoe dit werkt)
2) Een fles met de normale inhoud selecteren, en dan bij het toevoegen aan je collectie aangeven dat je een miniatuur hebt (sample)
Succes!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
-
- Forum goeroe
Rene Hersbach schreef:Als verzamelaar van Whisky miniaturen probeer ik een database op whiskybase te maken.
ga eens langs in rotterdam in de winkel, die lui helpen je uitstekend... en je krijgt nog een dram ook
0 x
-
- Forum goeroe
Zit net even nog dit draadje te bekijken, weer een mooi voorbeeld van hoe het NIET moet...
Nieuwkomer die even en passant binnen komt vallen met een (op zich goede) vraag. Krijgt daar keurig twee hele bruikbare antwoorden op, maar geen bedankje verder, geen reactie meer...
Dit forum is soms net een afspiegeling van de echte maatschappij zo bljkt maar (weer)
Nieuwkomer die even en passant binnen komt vallen met een (op zich goede) vraag. Krijgt daar keurig twee hele bruikbare antwoorden op, maar geen bedankje verder, geen reactie meer...
Dit forum is soms net een afspiegeling van de echte maatschappij zo bljkt maar (weer)
0 x
Terug naar “Test- en hulpforum”