Waar is mijn bericht? Krijg nou wat

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
Rockbass
Actief lid
Actief lid

Waar is mijn bericht? Krijg nou wat

Ongelezen berichtdoor Rockbass » 08 Aug 2013, 22:14

Vandaag had ik een topic genaamd "Gall & Gall Huiswhisky" geplaatst bij de Gouden Godendrank. Zag net dat dit onderwerp verdwenen is. Ik heb het niet meer kunnen terug vinden. Verplaatst misschien of spontaan verdwenen?

Groet
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Re: Krijg nou wat

Ongelezen berichtdoor Piet » 08 Aug 2013, 22:23

Oh, meestal laat ik het even weten maar ik dacht dat je wel zou zien dat het is verplaatst naar Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's omdat het niet in de algemene rubriek hoort.

Als je b.v. naar "• Bekijk je eigen berichten" of "• Toon actieve onderwerpen" gaat zie je dat ook.... Sorry...
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin.

Rockbass
Actief lid
Actief lid

Re: Waar is mijn bericht? Krijg nou wat

Ongelezen berichtdoor Rockbass » 08 Aug 2013, 22:27

Oké. Wat mij betreft prima. Kom het onderwerp ook niet terug vinden met een zoekopdracht. Zodoende mijn bericht: Krijg nou wat. Niets aan de hand dus.

Groet
0 x

Terug naar “Test- en hulpforum”