9 FEB 2013: Forum onbeschikbaar en verlies van data

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
patings
Site Admin
Site Admin

9 FEB 2013: Forum onbeschikbaar en verlies van data

Ongelezen berichtdoor patings » 09 Feb 2013, 20:06

Tsja, het moet zo zijn. Ik ben inmiddels al de hele middag bezig geweest om de sites (3) weer in de lucht te krijgen.
We zijn helaas de gegevens van de drukste week ooit kwijt :boos

Maar we zijn weer in de lucht, inhoudelijk teruggezet naar 4 februari 05:26 uur, de laatste backup die wel werkt.
Meer dan balen. De leden die zich na 4 feb hebben gemeld zijn we qua registratie ook kwijt dus die dienen zich opnieuw te registreren.

Willen de ±10 nieuwe leden die zich ná 4 februari (tot nu) hebben voorgesteld dat a.u.b. dunnetjes over doen. Ik was al zo blij dat ook alle nieuwe VBT deelnemers zich voorstelden.... sorry maar :Cry
Veel van jullie berichten heb je wellicht nog in je browser cache staan als je een paar dagen terug gaat in de geschiedenis. Dat gaat wellicht helpen nog iets van de schade te herstellen

Ik ga zo goed mogelijk de VBT-3 informatie verwerken. Aanmelding, betaling had ik meestal al elders staan. En natuurlijk alle nieuwe sponsor-info is weg.
Murphy never comes alone... Ik heb een backup van gisteren n.b. maar die blijkt om nog onverklaarbare reden niet te werken. LOL !! En ook nog IPv6 problemen on top off. Even niet storen dus :nono
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Re: 9 FEB 2013: Forum onbeschikbaar en verlies van data

Ongelezen berichtdoor Piet » 10 Feb 2013, 08:47

Uit HWF VBT-3: Ik doe mee!
I_SPEY schreef:Gelukkig hebben we Piet nog Tja, wat moet ik verder nog zeggen, behalve dan, dat ik je erg veel sterkte wens en "het lek" weer boven krijgt Ik heb dan altijd zoiets van, kan ik je ook maar ergens mee helpen, maar het antwoord kan ik dan ook wel weer raden. All the best, Piet én Peat!!!!!

Ik wil altijd zo graag alles weten: waarom was World Wide Whisky Design Awards ook uit de lucht? Heeft geen haast, hoor!

Wat ik handmatig kan herstellen is zo'n beetje gedaan. Dat gaat dus over de afgelopen week vanaf de nacht van 4 feb. Dat gaat dan vooral over VBT-3 zaken en sponsors. Nieuwe leden zijn foetsie en ook de nieuwe voorstel rondjes.
Mochten jullie die interessante tasting-lijstjes nog hebben dan kun je die wellicht nog eens plaatsen. Geldt natuurlijk zeker voor het voorstellen.

BALEN van het feit dat ik 'n één dag oude backup niet kon gebruiken... dat is iets om de komende tijd te bekijken... een probleem met phpBB in elk geval !!

En inderdaad, ieder voordeel heb zijn nadeel.
World Wide Whisky Design Award dot com en World Whisky dot Org worden nu in dezelfde omgeving gehost, voor eenvoud en kosten. Helaas blijkt nu wel dat daaraan ook een paar minder positieve aspecten zitten. Dit is er een. Ook daar ga ik de komende tijd eens verder induiken.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin.

Terug naar “Test- en hulpforum”