Pagina 1 van 1
Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?
Geplaatst: 07 Okt 2009, 09:49
door JayDie
Piet,
het lijkt erop dat mail (prive berichten) verzenden niet (meer) werkt. Ze blijven in de postvak uit hangen.
Re: Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?
Geplaatst: 07 Okt 2009, 10:08
door JayDie
Update: 2 van de 3 zijn nu wel verzonden.
Re: Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?
Geplaatst: 07 Okt 2009, 11:06
door Piet
John, "geduld is een schone zaak", dat heeft soms even tijd nodig.
De PB functie verstuurt ook een email. Dat gebeurd volgens mij ge-timed en wellicht wordt er op bevestiging gewacht.
Ook gebeuren er onverwachte dingen als je mail buffers vol zijn. Staat op 50. Dan krijg je bovenin een bericht te zien dat je eerst moet schonen.
Re: Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?
Geplaatst: 07 Okt 2009, 11:39
door JayDie
Piet schreef:Ook gebeuren er onverwachte dingen als je mail buffers vol zijn. Staat op 50. Dan krijg je bovenin een bericht te zien dat je eerst moet schonen.
Ah, dat is bij mij niet het geval. Ik zal wachten

Re: Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?
Geplaatst: 07 Okt 2009, 20:35
door KSB66
Een PB of PM blijft in 'postvak uit' staan totdat de geadresseerde inlogd. Danpas word een bericht verzonden.
Dus zolang ie bij jou niet verzonden is heeft de ander nog niet ingelogd.
Re: Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?
Geplaatst: 07 Okt 2009, 20:52
door JayDie
KSB66 schreef:zolang ie bij jou niet verzonden is heeft de ander nog niet ingelogd.
Ah, is me nog nooit opgevallen.

Thanks Bas!