Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?

Ongelezen berichtdoor JayDie » 07 Okt 2009, 09:49

Piet,

het lijkt erop dat mail (prive berichten) verzenden niet (meer) werkt. Ze blijven in de postvak uit hangen.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?

Ongelezen berichtdoor JayDie » 07 Okt 2009, 10:08

Update: 2 van de 3 zijn nu wel verzonden.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?

Ongelezen berichtdoor Piet » 07 Okt 2009, 11:06

John, "geduld is een schone zaak", dat heeft soms even tijd nodig.
De PB functie verstuurt ook een email. Dat gebeurd volgens mij ge-timed en wellicht wordt er op bevestiging gewacht.

Ook gebeuren er onverwachte dingen als je mail buffers vol zijn. Staat op 50. Dan krijg je bovenin een bericht te zien dat je eerst moet schonen.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?

Ongelezen berichtdoor JayDie » 07 Okt 2009, 11:39

Piet schreef:Ook gebeuren er onverwachte dingen als je mail buffers vol zijn. Staat op 50. Dan krijg je bovenin een bericht te zien dat je eerst moet schonen.

Ah, dat is bij mij niet het geval. Ik zal wachten :roll:
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
KSB66
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 653
Lid geworden op: 30 Sep 2009, 11:18
Locatie: Den Bosch

Re: Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?

Ongelezen berichtdoor KSB66 » 07 Okt 2009, 20:35

Een PB of PM blijft in 'postvak uit' staan totdat de geadresseerde inlogd. Danpas word een bericht verzonden.
Dus zolang ie bij jou niet verzonden is heeft de ander nog niet ingelogd.
0 x

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: Prive Berichten blijven in Postvak UIT hangen?

Ongelezen berichtdoor JayDie » 07 Okt 2009, 20:52

KSB66 schreef:zolang ie bij jou niet verzonden is heeft de ander nog niet ingelogd.

Ah, is me nog nooit opgevallen. :-) Thanks Bas!
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!


Terug naar “Test- en hulpforum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten