Bericht versturen maar komt niet aan?

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
stefsel111
Top bijdrager
Top bijdrager

Bericht versturen maar komt niet aan?

Ongelezen berichtdoor stefsel111 » 19 Okt 2022, 10:19

Ik ondervind sinds kort problemen met het verzenden van berichten,

Na het versturen van een PB-bericht naar iemand komt het bericht in postvak uit te staan waar deze normaal bij verzonden berichten kwam te staan.

Aangezien er nog geen reactie is gekomen van diegene vraag ik me serieus af of het bericht uberhaupt verzonden is.

Iemand ervaring mee?

Groet Stefan

:Slainte
0 x
Afbeelding

HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Bericht versturen maar komt niet aan?

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 19 Okt 2022, 10:34

Een privé bericht komt toch altijd in het postvak uit te staan totdat deze door de ontvanger is gelezen?

Lijkt mij een probleem aan de zijde van de ontvanger. Of de ontvanger leest de berichten niet of de inbox zit vol.
1 x

stefsel111
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor stefsel111 » 19 Okt 2022, 10:55

HammerHead schreef:Een privé bericht komt toch altijd in het postvak uit te staan totdat deze door de ontvanger is gelezen?

Lijkt mij een probleem aan de zijde van de ontvanger. Of de ontvanger leest de berichten niet of de inbox zit vol.

Goeie, zo had ik het nog niet bekeken, thanks! :bigsmile
1 x
Afbeelding

rvg95
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor rvg95 » 09 Jan 2023, 21:09

stefsel111 schreef:Ik ondervind sinds kort problemen met het verzenden van berichten,

Na het versturen van een PB-bericht naar iemand komt het bericht in postvak uit te staan waar deze normaal bij verzonden berichten kwam te staan.

Aangezien er nog geen reactie is gekomen van diegene vraag ik me serieus af of het bericht uberhaupt verzonden is.

Iemand ervaring mee?

Groet Stefan

:Slainte

Ik heb dit inderdaad ook gemerkt. Het lijkt te komen doordat de ontvanger het dan nog niet gelezen heeft hier op het forum. Vanuit mijn mailboxen betekent ''postvak uit'' dat het bericht nog ergens in de lucht hangt zeg maar voordat het bij de ontvanger aankomt. Hier komt ie waarschijnlijk pas bij verzonden na lezen... Althans, dat lijkt zo na mijn test berichten haha ;)
0 x

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 09 Jan 2023, 22:55

mocht het zijn bij iemand waarbij je ziet dat ze wellicht wel online zijn geweest ( klik op de naam en check op "laatst actief") kan het ook zijn dat de persoon het bericht niet ziet omdat zn inbox vol zit ( maximaal 200 berichten )
in dat geval zou je 1 van de mods kunnen contacten de persoon een mail te sturen om zn inbox te legen
1 x
Afbeelding

Terug naar “Test- en hulpforum”