Pagina 1 van 1
Hoe kun je je account verwijderen?
Geplaatst: 29 Jul 2016, 09:53
door verwijderde gebruiker
Vreemd genoeg kan ik deze optie niet vinden, terwijl dit toch wel een normale functie is bij een forum zou ik zeggen?
Re: Hoe kun je je account verwijderen?
Geplaatst: 29 Jul 2016, 09:58
door edwinedje
Ik meen dat Piet dit heeft uitgezet omdat met het verwijderen van je profiel/account ook alle berichten verdwijnen.
Dit zou als gevolg kunnen hebben dat bepaalde discussies onleesbaar worden door het verdwijnen de tussenliggende bijdragen.
Volgens mij kunnen de beheerders je account wel op non-actief zetten.

Re: Hoe kun je je account verwijderen?
Geplaatst: 29 Jul 2016, 10:08
door Bram84
Heel makkelijk hoor. Als je niets meer wil te maken hebben met 't forum, log je dan gewoon niet meer in.
Ben je zo klaar mee.

Re: Hoe kun je je account verwijderen?
Geplaatst: 29 Jul 2016, 10:48
door verwijderde gebruiker
Top, maar dat was mijn vraag niet.
Bram84 schreef:Heel makkelijk hoor. Als je niets meer wil te maken hebben met 't forum, log je dan gewoon niet meer in.
Ben je zo klaar mee.

Re: Hoe kun je je account verwijderen?
Geplaatst: 29 Jul 2016, 10:51
door Matti
Accounts verwijderen doen we niet omdat je dan inderdaad ook alle berichten verwijdert. Accounts deactiveren doen we wel, als je dat wil: stuur even een PB naar mij.
Re: Hoe kun je je account verwijderen?
Geplaatst: 29 Jul 2016, 13:53
door Whisky-ettenleur
Ik heb hier als nieuweling ook een berg met gezeur over me heen gehad, maar om dan weg te gaan lopen.....is wat zielig.
Uiteraard ieder z'n keuze, maar dit forum is ECHT een verrijking op de whisky-hobby. Leerzaam en ook zeker leuke medehobbyisten te vinden hoor.
Slaap er nog een nacht over en vergeet dat gedoe in het bewuste topic

Re: Hoe kun je je account verwijderen?
Geplaatst: 29 Jul 2016, 14:17
door verwijderde gebruiker
Zielig?
Dat het een verrijking is weet niet, zo veel nieuws/inhoudelijke info waar ik wat aan heb is er de laatste tijd ook niet te melden op het forum. Het enige wat ik zal missen is de mogelijkheid om via een lid samples te kopen, maar er zijn meer wegen die tot Rome leiden op dat gebied. Het verkoop topic was al vakkundig door de leden om zeep geholpen!
Het gaat niet om 1 topic, het gebeurd hier namelijk consequent wat door meerderen (incl. jezelf dus!) wordt bevestigd.
Whisky-ettenleur schreef:Ik heb hier als nieuweling ook een berg met gezeur over me heen gehad, maar om dan weg te gaan lopen.....is wat zielig.
Uiteraard ieder z'n keuze, maar dit forum is ECHT een verrijking op de whisky-hobby. Leerzaam en ook zeker leuke medehobbyisten te vinden hoor.
Slaap er nog een nacht over en vergeet dat gedoe in het bewuste topic

Re: Hoe kun je je account verwijderen?
Geplaatst: 29 Jul 2016, 14:22
door Whisky-ettenleur
Dan zit er inderdaad niets anders op...

Re: Hoe kun je je account verwijderen?
Geplaatst: 29 Jul 2016, 14:40
door brechtvds
PeterCr schreef:Zielig?
Dat het een verrijking is weet niet, zo veel nieuws/inhoudelijke info waar ik wat aan heb is er de laatste tijd ook niet te melden op het forum. Het enige wat ik zal missen is de mogelijkheid om via een lid samples te kopen, maar er zijn meer wegen die tot Rome leiden op dat gebied. Het verkoop topic was al vakkundig door de leden om zeep geholpen!
Het gaat niet om 1 topic, het gebeurd hier namelijk consequent wat door meerderen (incl. jezelf dus!) wordt bevestigd.
Whisky-ettenleur schreef:Ik heb hier als nieuweling ook een berg met gezeur over me heen gehad, maar om dan weg te gaan lopen.....is wat zielig.
Uiteraard ieder z'n keuze, maar dit forum is ECHT een verrijking op de whisky-hobby. Leerzaam en ook zeker leuke medehobbyisten te vinden hoor.
Slaap er nog een nacht over en vergeet dat gedoe in het bewuste topic

als je lid wordt van de groep bottle share heb je alsnog de mogelijkheid om samples aan te schaffen veel leden waaronder henri ,marcel ,mike,..... zijn ook lid van deze groep zo kan je toch nog samples aanschaffen via hen
https://www.facebook.com/groups/1565328260422146/
Re: Hoe kun je je account verwijderen?
Geplaatst: 29 Jul 2016, 16:08
door johan brugge
Check je inbox, Peter.