Ik tracht al een tijdje privéberichten te versturen die blijven hangen in postvak uit...maar schijnbaar niet verzonden worden. HELP


Ongelezen berichtdoor Genieterke » 04 Dec 2015, 12:42

Ongelezen berichtdoor Harrie » 04 Dec 2015, 13:16

Ongelezen berichtdoor Genieterke » 04 Dec 2015, 13:27
Harrie schreef:Dat betekent dat de ontvanger hem nog niet heeft gelezen..

Terug naar “Test- en hulpforum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

