Forum upgrade discussietopic

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
Gebruikersavatar
Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1304
Lid geworden op: 23 Jan 2013, 15:34
Locatie: Leusden

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 08 Jan 2015, 08:10

Zeker niet om te zeuren, ik ben gewoon benieuwd: hoe zit 't met de LIKE/+1 knop? :)
0 x
BAM! - ook op Facebook

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor Matti » 08 Jan 2015, 09:33

Uhuh, benieuwd ;)

Er is een plugin die bijna doet wat ik wil, maar nog niet helemaal, die moet dus nog een beetje aangepast worden. En dat staat dan weer op de todo :)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1304
Lid geworden op: 23 Jan 2013, 15:34
Locatie: Leusden

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 08 Jan 2015, 11:41

Matti schreef:Uhuh, benieuwd ;)

Er is een plugin die bijna doet wat ik wil, maar nog niet helemaal, die moet dus nog een beetje aangepast worden. En dat staat dan weer op de todo :)

Like! ;)
1 x
BAM! - ook op Facebook

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor Matti » 08 Jan 2015, 12:15

En we hebben een like (of meer een 'cheers' of ' slainte') knop rechtsonder in iedere post. Even kijken of het een beetje werkt zoals de bedoeling is en niet te veel afleid.
8 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1304
Lid geworden op: 23 Jan 2013, 15:34
Locatie: Leusden

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 08 Jan 2015, 12:18

Te gek!! Dat doe je toch nog snel? :goedgedaan :)
2 x
BAM! - ook op Facebook

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor Matti » 08 Jan 2015, 12:22

Ja, kan wel merken dat ik inmiddels een aantal jaar code schrijf, het komt steeds makkelijker ;)

Overigens: de enige bug op dit moment is dat de notificatie-link wijst naar het onderwerp en nog niet naar het bericht. Daar wordt aan gewerkt.
1 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1304
Lid geworden op: 23 Jan 2013, 15:34
Locatie: Leusden

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 08 Jan 2015, 13:39

Matti schreef:Ja, kan wel merken dat ik inmiddels een aantal jaar code schrijf, het komt steeds makkelijker ;)

Overigens: de enige bug op dit moment is dat de notificatie-link wijst naar het onderwerp en nog niet naar het bericht. Daar wordt aan gewerkt.

Goed hoor! Van die notificatie viel me ook al op, ja. Ach, kleinigheidje. Maar zou mooi zijn als dat ook werkt natuurlijk. Respect voor al je inzet, hoor!
0 x
BAM! - ook op Facebook

Gebruikersavatar
totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2444
Lid geworden op: 08 Jun 2011, 13:59

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor totalatool » 08 Jan 2015, 18:22

Klopt het dat ik nu in het topicoverzicht niet meer kan zien wanneer en door wie de laatste reactie in geschreven? Juist dat hielp mij om te zien of er al nieuwe berichten waren.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Caledonians
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1103
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 22:44

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor Caledonians » 08 Jan 2015, 18:28

totalatool schreef:Klopt het dat ik nu in het topicoverzicht niet meer kan zien wanneer en door wie de laatste reactie in geschreven? Juist dat hielp mij om te zien of er al nieuwe berichten waren.


Rogier, zie 1 pagina terug de reacties op mijn vraag. ;)
1 x
AfbeeldingAfbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 08 Jan 2015, 23:41

Wat ik wel mis met de nieuwe lay out is het volgende. Bij het gebruikerspaneel, meer bepaald bij de berichten, kon je vroeger het lijstje met je vrienden op het forum vinden en kon je tevens zien wie er op dat moment ook ingelogd was. Kan je dat in de nieuwe versie ook toevoegen?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor Matti » 09 Jan 2015, 00:06

Done :)
1 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
turfsmurf
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1527
Lid geworden op: 08 Jan 2011, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor turfsmurf » 09 Jan 2015, 09:25

Lekker agile bezig, Matthijs! :goedgedaan

Maar nu je toch bezig bent, kun je dan ook een knopje maken waarmee het forum koffie zet en als het niet teveel moeite is ook mijn pantoffels en de krant haalt? :Tongue
6 x
Afbeelding
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits)

Gebruikersavatar
-Roy-
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 748
Lid geworden op: 14 Okt 2013, 08:09

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor -Roy- » 09 Jan 2015, 13:53

Edwinedje schreef:Moest wel meteen aan Piet denken toen ik het Facebook icoontje rechtsboven zag.
Enig idee hoe het met Piet is?


Dat vraag ik me ook wel eens af. Spreekt iemand Piet nog wel eens?
1 x

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor Matti » 09 Jan 2015, 15:06

Ik heb Piet gevraagd om een kleine statusupdate, en hij zal die binnenkort op het forum zetten.
1 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
-Roy-
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 748
Lid geworden op: 14 Okt 2013, 08:09

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor -Roy- » 09 Jan 2015, 15:28

Zelf? Dat zou mooi zijn.
0 x


Terug naar “Test- en hulpforum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten