Forum upgrade discussietopic
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Re: Forum upgrade discussietopic
Zeker niet om te zeuren, ik ben gewoon benieuwd: hoe zit 't met de LIKE/+1 knop? 
0 x
Uhuh, benieuwd 
Er is een plugin die bijna doet wat ik wil, maar nog niet helemaal, die moet dus nog een beetje aangepast worden. En dat staat dan weer op de todo
Er is een plugin die bijna doet wat ik wil, maar nog niet helemaal, die moet dus nog een beetje aangepast worden. En dat staat dan weer op de todo
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Matti schreef:Uhuh, benieuwd
Like!
1 x
En we hebben een like (of meer een 'cheers' of ' slainte') knop rechtsonder in iedere post. Even kijken of het een beetje werkt zoals de bedoeling is en niet te veel afleid.
8 x
Matthijs, whiskynerd.
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Ja, kan wel merken dat ik inmiddels een aantal jaar code schrijf, het komt steeds makkelijker 
Overigens: de enige bug op dit moment is dat de notificatie-link wijst naar het onderwerp en nog niet naar het bericht. Daar wordt aan gewerkt.
Overigens: de enige bug op dit moment is dat de notificatie-link wijst naar het onderwerp en nog niet naar het bericht. Daar wordt aan gewerkt.
1 x
Matthijs, whiskynerd.
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Matti schreef:Ja, kan wel merken dat ik inmiddels een aantal jaar code schrijf, het komt steeds makkelijker
Goed hoor! Van die notificatie viel me ook al op, ja. Ach, kleinigheidje. Maar zou mooi zijn als dat ook werkt natuurlijk. Respect voor al je inzet, hoor!
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Klopt het dat ik nu in het topicoverzicht niet meer kan zien wanneer en door wie de laatste reactie in geschreven? Juist dat hielp mij om te zien of er al nieuwe berichten waren.
0 x
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

totalatool schreef:Klopt het dat ik nu in het topicoverzicht niet meer kan zien wanneer en door wie de laatste reactie in geschreven? Juist dat hielp mij om te zien of er al nieuwe berichten waren.
Rogier, zie 1 pagina terug de reacties op mijn vraag.
1 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Wat ik wel mis met de nieuwe lay out is het volgende. Bij het gebruikerspaneel, meer bepaald bij de berichten, kon je vroeger het lijstje met je vrienden op het forum vinden en kon je tevens zien wie er op dat moment ook ingelogd was. Kan je dat in de nieuwe versie ook toevoegen?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Lekker agile bezig, Matthijs!
Maar nu je toch bezig bent, kun je dan ook een knopje maken waarmee het forum koffie zet en als het niet teveel moeite is ook mijn pantoffels en de krant haalt?
Maar nu je toch bezig bent, kun je dan ook een knopje maken waarmee het forum koffie zet en als het niet teveel moeite is ook mijn pantoffels en de krant haalt?

6 x
Edwinedje schreef:Moest wel meteen aan Piet denken toen ik het Facebook icoontje rechtsboven zag.
Enig idee hoe het met Piet is?
Dat vraag ik me ook wel eens af. Spreekt iemand Piet nog wel eens?
1 x
Ik heb Piet gevraagd om een kleine statusupdate, en hij zal die binnenkort op het forum zetten.
1 x
Matthijs, whiskynerd.
Terug naar “Test- en hulpforum”