Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
Re: Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
Ok, nieuwe versie van de plugin geïnstalleerd, nu met directe links naar de betreffende post vanuit de notificaties.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Re: Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
Matti schreef:totalatool schreef:Ik twijfel eerlijk gezegd nog wat ik ervan vind. Laat Piet het niet zien in elk geval.
Ik ben zelf ook nog niet volledig overtuigd maar laat het een paar weken staan en zal dan een poll maken om te vragen wat men er van vind.
Ik denk in ieder geval niet dat iemand er echt last van heeft.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1304
- Lid geworden op: 23 Jan 2013, 15:34
- Locatie: Leusden
Re: Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
Pellie schreef:Willem vd K schreef:Pellie schreef:Windows Surface
Zet Adam Savage stem op: "Well, sir, THERE's your problem!"
Die snap ik niet!!!
Laat maar...
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1063
- Lid geworden op: 23 Sep 2014, 11:54
- Locatie: limburg
- Contact:
Re: Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
Matti schreef:Ok, nieuwe versie van de plugin geïnstalleerd, nu met directe links naar de betreffende post vanuit de notificaties.
dat is wel handig je krijgt direct een notificatie als iemand je post leuk vind
1 x
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3577
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
ik vind het wel geinig.
hoef je niet meteen een reactie te sturen, maar kan je toch je waardering uitspreken.
Vooralsnog geen bezwaar, dus van mij mag het blijven.
hoef je niet meteen een reactie te sturen, maar kan je toch je waardering uitspreken.
Vooralsnog geen bezwaar, dus van mij mag het blijven.
5 x
Re: Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
Like, eeehh... leuk! Zeker nu je met de hedendaagse drukte op het forum niet overal meer op kán reageren (euhh... ikke niet) en toch wil aangeven dat iemands antwoord goed is of ergens mee eens bent.
2 x
Re: Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
Goed idee, als je ergens in een topic mee eens bent o.i.d., maar weinig tijd, kun je "liken", wel makkelijk op deze manier.
0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

- Berichten: 2737
- Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
- Locatie: Zaandam
- Contact:
Re: Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
Matti schreef:Caledonians schreef:Klopt het dat je niet kan zien wie er geliked heeft? In mijn ogen heeft dit alleen toegevoegde waarde als je kan zien wie de berichten liked.
Nu kan je het zien als je over de het glaasje en/of bijbehorende tekst hovert met je cursor. (U vraagt, wij draaien)
Kan het zijn dat deze functie is uitgevallen?
Ik kijk met Firefox....

2 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Re: Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
Het is alleen het getal, maar de functie werkt nog wel bij mij. Misschien een firefox bug?
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Re: Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
Op mijn PC (Windhoos 7), in
- Firefox 38.0.1
- Chrome 43.0.2357.65
- IE11,
zie ik hetzelfde gedrag. Als je boven het glaasje hovert, verandert de cursor in een handje en kun je liken, maar zie je geen lijstje met likers. Als je met de cursor boven het getalletje zweeft en even wacht, verschijnt er wel een lijstje. Moet je wel vrij precies op het getalletje mikken.
Edit: na de ninja-fix van Matti hieronder doet het glaasje ook weer mee met het ophoesten van een lijstje.
- Firefox 38.0.1
- Chrome 43.0.2357.65
- IE11,
zie ik hetzelfde gedrag. Als je boven het glaasje hovert, verandert de cursor in een handje en kun je liken, maar zie je geen lijstje met likers. Als je met de cursor boven het getalletje zweeft en even wacht, verschijnt er wel een lijstje. Moet je wel vrij precies op het getalletje mikken.
Edit: na de ninja-fix van Matti hieronder doet het glaasje ook weer mee met het ophoesten van een lijstje.
Laatst gewijzigd door turfsmurf op 23 Mei 2015, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Re: Like-knop (whisky glaasje rechtsonder in posts)
Even in de code gedoken. Als het goed is zien jullie nu weer de tooltips op zowel tekst als het glaasje.
4 x
Matthijs, whiskynerd.
Terug naar “Test- en hulpforum”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
