Forum upgrade discussietopic
Re: Forum upgrade discussietopic
Wat wel veranderd is: als ik nu klinkt op iemand zijn whiskybasecollectie in zijn onderschrift, dan opent dat niet meer automatisch in een nieuw tabblad, maar in het huidige. Is wel jammer, weet niet of daar iets aan te doen is?
0 x
DennisLB schreef:Wat wel veranderd is: als ik nu klinkt op iemand zijn whiskybasecollectie in zijn onderschrift, dan opent dat niet meer automatisch in een nieuw tabblad, maar in het huidige. Is wel jammer, weet niet of daar iets aan te doen is?
Verrek, ja dat klopt. Dat was eerst niet!
0 x
Er zijn een groot aantal bot-accounts toegevoegd in phpBB 3.1, waardoor er dus ook meer herkend worden. De speciale accounts worden gebruikt om er voor te zorgen dat bots niet bij gevoelige info kunnen en pagina's te zien krijgen die minder zwaar zijn voor de server.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Pellie schreef:DennisLB schreef:Wat wel veranderd is: als ik nu klinkt op iemand zijn whiskybasecollectie in zijn onderschrift, dan opent dat niet meer automatisch in een nieuw tabblad, maar in het huidige. Is wel jammer, weet niet of daar iets aan te doen is?
Verrek, ja dat klopt. Dat was eerst niet!
yup dat is idd jammer
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

maar als je op twitter en FB icoon klikt dan opend wel een nieuw venster
0 x
DennisLB schreef:Wat wel veranderd is: als ik nu klinkt op iemand zijn whiskybasecollectie in zijn onderschrift, dan opent dat niet meer automatisch in een nieuw tabblad, maar in het huidige. Is wel jammer, weet niet of daar iets aan te doen is?
Hmm, ik zie het idd. CTRL-klikken kan natuurlijk altijd, maar ik zal even kijken waarom dit is veranderd.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Edit: hmm, op zich logisch. Ze zijn gegaan naar het standaard-gedrag van een link, terwijl de vorige versie dus niet-standaard alles opende in een nieuw tabblad. Ik denk dat CTRL-klikken of midden-muisknop-klikken (beiden openen de link in een nieuwe tab) de beste optie is, zeker ook omdat je dit langzaam op steeds meer sites gaat zien (het geforceerd openen van een link in een nieuwe tab is al een tijdje een behoorlijke nono onder web developers).
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Niet handig voor tabletgebruikers.
Maar ik zet me er wel overheen 
0 x
Pellie schreef:Niet handig voor tabletgebruikers.Maar ik zet me er wel overheen
Volgens mij kan je op (iig android-)tablet met een long-press hetzelfde bereiken?
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:Pellie schreef:Niet handig voor tabletgebruikers.Maar ik zet me er wel overheen
Volgens mij kan je op (iig android-)tablet met een long-press hetzelfde bereiken?
Klopt idd, ik heb windows tablet, maar werkt idd zo...
Laatst gewijzigd door Pellie op 06 Jan 2015, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Ziet er zo op het eerste oog goed uit!
Ook fijn dat die tumblers picture links bovenin de banner eindelijk is vervangen. Daar ergerde ik me stiekem toch altijd wel een beetje aan...
Ook fijn dat die tumblers picture links bovenin de banner eindelijk is vervangen. Daar ergerde ik me stiekem toch altijd wel een beetje aan...
0 x
Terug naar “Test- en hulpforum”