Whiskybase fout/blokkade

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
Gebruikersavatar
Casketje
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 759
Lid geworden op: 02 Jan 2018, 12:51
Locatie: Gent

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Casketje » 24 Jun 2026, 21:57

Fat Bastard! schreef:Ook hier geen last met Safari.

Wel (al paar weken) die irritante controle dat je geen robot bent.

Edit: ook in Chrome geen issue.

Idd, hatelijk die constante security verification.

Alsof die cookies op elke website die je snel eens wil bekijken nog niet irritant genoeg waren. We gaan echt terug in de tijd op vlak van gebruiksvriendelijkheid.
0 x


Terug naar “Test- en hulpforum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten