Pagina 1 van 1

miniatuur

Geplaatst: 23 Jan 2015, 16:13
door Long John
Is het mogelijk om in een bericht een foto als miniatuur toe te voegen ?
En als je er dan op klikt zie je het normale formaat.

Re: miniatuur

Geplaatst: 23 Jan 2015, 16:15
door Matti
Nee, niet automatisch.

Re: miniatuur

Geplaatst: 23 Jan 2015, 16:43
door Long John
Op sommige andere fora kan dat namelijk wel. Ik vind het wel handig om te voorkomen dat een topic zo "uitgerekt" wordt, door al die grote foto's.
Wellicht een idee voor een volgende update ?

Re: miniatuur

Geplaatst: 23 Jan 2015, 17:28
door Matti
Ik zal eens kijken wat ik kan doen met de instellingen :)