"Toon actieve onderwerpen" op alle pagina's

Suggesties ter verbetering van website of forum kunnen hier gedaan worden. Ook zaken m.b.t. de site passen hier. Het is uiteindelijk aan de beheerder om te beoordelen en bepalen wat er wanneer wordt doorgevoerd.
Michiel87
Senior
Senior

"Toon actieve onderwerpen" op alle pagina's

Ongelezen berichtdoor Michiel87 » 28 Mei 2011, 09:11

De volgende optie heb ik nog niet ontdekt maar zou ik persoonlijk wel handig vinden:
- om vanaf iedere pagina met een link naar de pagina actieve onderwerpen te kunnen gaan.

Wanneer je klikt op "Forumoverzicht" kun je daarna klikken op "Toon actieve onderwerpen" / "Toon onbeantwoorde/ongelezen/nieuwe berichten". Ik zou het handig vinden als deze opties in een balkje komen net als "Gebruikerspaneel (x nieuwe berichten) - Toon je eigen berichten", omdat dit laatste balkje tijdens het forummen steeds zichtbaar blijft. Zo hoef je dus niet eerst terug naar een algemene pagina om van deze opties gebruik te kunnen maken.

Mocht dit een simpele instelling zijn die ik ergens kan maken, hoor ik het ook graag.
0 x
Afbeelding

Piet
Moderator
Moderator

Re: "Toon actieve onderwerpen" op alle pagina's

Ongelezen berichtdoor Piet » 28 Mei 2011, 10:45

Michiel87 schreef:...Mocht dit een simpele instelling zijn die ik ergens kan maken, hoor ik het ook graag.

Neen, Michiel dat is geen instelling die je zelf kunt maken dus zeker geen simpele.

Ook geen wijziging die ik kan instellen, anders dan de code aanpassen.
Er zijn wel meer zaken die je vanaf de landingspagina dient te doen.
Het is een code-aanpassing en daarvan heb ik er eigenlijk al té veel.
Het geeft ook weer een regel extra overhead in de header, die we dan qua ruimte kwijt zijn in de body.
"Toon actieve onderwerpen" zou nog passen op de "Gebruikerspaneel"-regel maar "Toon actieve onderwerpen" / "Toon onbeantwoorde/ongelezen/nieuwe berichten" past daar zeker niet bij.

En het zou ook conditioneel moeten of eigenlijk een verplaatsen zijn omdat het anders dubbel komt te staan op de home-page.
Maar dan zit ik nog met "Markeer alle forums als gelezen" omdat dit er ook nog achter staat :Scratch
Vooralsnog laat ik het even voor wat er is en zal ik er nog eens diep over nadenken. In elk geval bedankt voor het meedenken :goedgedaan
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”