Hoek "Aan de bar"

Suggesties ter verbetering van website of forum kunnen hier gedaan worden. Ook zaken m.b.t. de site passen hier. Het is uiteindelijk aan de beheerder om te beoordelen en bepalen wat er wanneer wordt doorgevoerd.
JayDie
Moderator
Moderator

Hoek "Aan de bar"

Ongelezen berichtdoor JayDie » 01 Okt 2009, 22:57

Piet,

is het een idee om een hoek "Aan de bar" te maken waarin gesproken kan worden over 'koetjes en kalfjes' of om gewoon 'een bericht' te plaatsen? Bijvoorbeeld: "Goh Piet, jij nu toch een Nederlandse versie van "Whisky Geclassificeerd" bemachtigd?", of "Geniet nu heerlijk van een ...". 1 topic, veel berichten, net wat je kwijt wil. Wanneer een bericht interessant wordt kun je hem alsnog apart plaatsen.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Piet
Moderator
Moderator

Re: Hoek "Aan de bar"

Ongelezen berichtdoor Piet » 02 Okt 2009, 10:24

Ik zit het nog te verwerken John.
Toen ik "Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek" definieerde heb ik daarover nagedacht.
Ik denk dat wat jij bedoeld daar heel vaak in past.
Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd.

Het gaat dan eigenlijk over het iets of echt niets met Whisky (of dit forum) te maken hebben.
Dan kom je bijna in the sfeer van chatten en de vraag is dan of b.v. Skype dan niet beter is.
Het zou zo wie zo een hoek zijn die je elk jaar of korter helemaal kunt "schonen".... Ik neem aan dat je op zoiets doelt.

Ik zit nog maar hardop te denken hoor !
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

JayDie
Moderator
Moderator

Re: Hoek "Aan de bar"

Ongelezen berichtdoor JayDie » 02 Okt 2009, 10:48

Piet schreef:Toen ik "Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek" definieerde heb ik daarover nagedacht.
Ik denk dat wat jij bedoeld daar heel vaak in past.
Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd.

Het gaat dan eigenlijk over het iets of echt niets met Whisky (of dit forum) te maken hebben.
Dan kom je bijna in the sfeer van chatten en de vraag is dan of b.v. Skype dan niet beter is.
Het zou zo wie zo een hoek zijn die je elk jaar of korter helemaal kunt "schonen".... Ik neem aan dat je op zoiets doelt.

Ja, aan zoiets zit ik wel te denken, maar het is niet direct een onderwerp wat ik wil starten, vandaar als titel "Aan de bar". Gewoon een los bericht wat je bekend wil maken (voor iedereen, dus niet skypen), waarover je niet een hele discussie wil starten. Vandaar m'n voorbeeld: ik zou jou willen zeggen: "Goh Piet, toch Whisky Classified" gevonden?" Ik wil daarover geen thread starten, maar dit gewoon melden. Of een los bericht over: "Nu bij de ... in de aanbieding: dit - of - dat". Wil daar ook geen hele thread over starten, maar gewoon 'mededelen'.

Snap je waar ik heen wil? Ik zou inderdaad in de genoemde rubriek een thread kunnen starten met als titel 'Aan de bar' :-)
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”