dannyp44 schreef:Weet niet of de oplossing zit in aantal posts. Ik denk dat het er nu vooral om gaat dat je moeite doet als je iets wil aanbieden.
Weet wat de regels zijn en zet er even een link naar wb bij, stel een prijs en nog belangrijker doe moeite om uit te zoeken wat een redelijke prijs is. Wil je echt de hoofdprijs ga dan naar een veiling site maar daar moet je denk ik nog meer moeite doen om iets aan te mogen bieden. En dat er reacties op je aanbod komen als je niet voldoet aan de regels is logisch. Als de interesse alleen ligt in het verkopen en weet je de prijs niet kun je het altijd nog vragen. Zijn hier genoeg mensen die er wel een beetje verstand van hebben toch...
Wat je zegt vind ik zeker waar! Ik denk dat het 1 met het ander samenhangt. Het aantal Posts en de samenhang met het daggemiddelde zorgt ervoor dat je een bepaalde ‘ervaring’ nodig bent om zover te komen dat je aan mag bieden. Als die lat hoger gelegd wordt, houdt je snelle cashers buiten de deur en de kans dat postende leden de dingen doen die jij stelt wordt daarmee ook groter. Dat voorkomt dan ook weer hetgeen wat Henry zegt.
Helemaal waterdicht zal het niet worden, maar momenteel lijkt het zo lek als een vergiet dus verbetering zou al winst zijn m.i.