We hebben al een mooi huiswerkje gekregen van onze GROENE collega's
Francoise heeft ons een nieuwe draftversie per mail overgemaakt met regels en richtlijnen mbt tot het aanbod. Dit was nodig, daar de huidige een beetje verouderd waren...
Over het algemeen vind ik dit een mooi stukje tekst. Het zijn meer richtlijnen en hulpmiddelen ipv strikte regeltjes... We moeten ons uiteraard wel aan deze richtlijnen houden he

De tekst is nog niet voor 100% klaar. ik had enkele bedenkingen en vind het niet meer dan logisch om even te polsen hoe jullie hier tegen over staan.
Dus... een polletje. Een beetje uitleg bij je antwoord, vergemakkelijkt de keuze voor ons
Het aanbod gedeelte staat momenteel terug open voor reacties. Initieel is dit bedoeld om een onderbouwde reply te geven op een aanbod waar de juiste prijs niet wordt gehanteerd.
Wat met replys: je hebt een Pb, mooie prijzen, etc... De aanbodpost zal telkens worden gebumpt na zulke reactie.
Ik vind het belangrijk dat een forum haar leden hoort alvorens zoiets te beslissen. Iets dat gezamenlijk/in overleg wordt beslist komt dan niet over als een zoveelste regeltje. We staan er dan als een geheel achter en houden ons er ook aan.. imho