Wouter1981 schreef:Die vergelijking vind ik (mijn mening, hoef je het niet mee eens te zijn) slaan als een lul op een drumstel
damned, in plaats van onzin had ik natuurlijk ook gewoon dat kunnen zeggen..
Wouter1981 schreef:Die vergelijking vind ik (mijn mening, hoef je het niet mee eens te zijn) slaan als een lul op een drumstel
Wouter1981 schreef:Ging het eigenlijk wel om de Laphroaig 10? Of gaat dit voorbeeld nu zijn eigen leven leiden?
Ik bedoel, is dat op die manier daadwerkelijk gezegd over die whisky? Ik kan het me niet herinneren, wat natuurlijk niet betekent dat het niet gebeurd is.
Een mogelijke oplossing kan zijn (als iemand vindt dat het te persoonlijk wordt of zich niet kan vinden in een post)
1) reageer on topic en zeg dat je dit kwetst of dit indruist tegen jouw principes. De verzender zal daar hoogstwaarschijnlijk rekening mee houden, zichzelf beter definiëren of misschien zelfs excuseren.
2) durf je het niet on topic, stuur elkaar dan een Pb. Veel verdere miserie wordt hier dan wel uitgeklaard. Daarna kan de verzender alsnog zijn bericht aanpassen of verwijderen.
3) is de drempel nog te hoog, stuur een Pb naar een Mod, die op zijn/haar beurt on topic of via Pb met de verzender kan communiceren.
4) wij als leden, mogen (moeten) anderen erop wijzen als iets fout loopt.
FGG schreef:Ok, dus dan ga je even 2 weken op vakantie en vervolgens mis je een inmiddels gesloten discussie van 12 pagina's.
Qtinn schreef:Wat mij opvalt ten opzichte van andere forums is dat hier wel veel nadruk ligt op verkoop in plaats van content waar een ieder (ervaren EN beginner) wat aan heeft.
edwinedje schreef:Een ander aangehaalde oorzaak is de "non-topics" zoals (oa.) aangeschafte/geleegde flessen en gedronken drams. Hier is eenvoudig iets aan te doen door iets meer te schrijven dan merk en type. Wij zitten [misschien] niet te wachten op een droog lijstje flessen en drammen. Als je dan een fles leegt, beschrijf je gevoel. Als je een (speciale) fles hebt aangeschaft, omschrijf je beweegredenen. Als je dan aan een dram zit, neem de anderen mee op je reis. [/color]
edwinedje schreef:---8<--- quote knip tbv leesbaarheid ---8<---
Ondertussen hebben meerdere mensen (zowel in deze thread als ook via PB) opgemerkt dat het forum steeds meer richting aan-/verkoop gaat en minder “boeiende” content bevat.
Wij zouden het jammer vinden als het V&A deel er niet zou zijn, en wij denken velen met ons. Er zijn toch aardig wat mensen die een leuke fles of een mooie sample set op de kop hebben getikt dankzij HWF. Maar wij denken ook dat het niet de bedoeling is als dit forum ALLEEN nog voor aan-/verkoop gebruikt wordt. Juist ook de interactie, de tips, de verhalen, en niet vergeten de VBTs... het hoort er voor ons allemaal bij. Het zou jammer zijn als veel mensen afhaken omdat er geen interessante topics meer zijn.
---8<--- quote knip tbv leesbaarheid ---8<---
nigel_tufnel schreef:Het zal wachten zijn tot er nieuwe mensen dit soort initiatieven willen doen.
Iets wat niet te onderschatten is want er kruipt veel tijd en moeite in.
Reichenbach schreef:
Ziet niet iedereen zichzelf in de rol van schooljuf, maar het is nu eenmaal zo dat wijsheid sterft en onwetendheid geboren wordt. Dat is het leven.
Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast