Traag scrollen?
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Re: Traag scrollen?
oke, chrome dus bij veel mensen
maar wel alleen forum gerelateerd, want bij niet 1 andere site heb ik dit probleem
maar wel alleen forum gerelateerd, want bij niet 1 andere site heb ik dit probleem
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Casketje schreef:Win 10 met Chrome 94.0.4606.61 = geen problemen hier.
Misschien is de snelheid van het internet overdag gelijkgesteld met de maximumsnelheid op jullie snelwegen.
Lijkt mij met constant 30/300 Mbps zeer onwaarschijnlijk...

0 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

alvast twee workarounds voor de mensen die hier tegenaan lopen...
Als je met de pijltjes op je keyboard scrolt heb je er geen last van.
Andere optie is in je adres balk even naar chrome://flags , zoek hier de optie "Smooth Scrolling" en zet deze op disabled. Het scrollen gaat nu minder vloeiend, maar wel snel
Ook kan ik bevestigen dat Chrome 95 het probleem gaat oplossen. Dus 19 okt kan je Smooth Scrolling weer op waarde default zetten
Als je met de pijltjes op je keyboard scrolt heb je er geen last van.
Andere optie is in je adres balk even naar chrome://flags , zoek hier de optie "Smooth Scrolling" en zet deze op disabled. Het scrollen gaat nu minder vloeiend, maar wel snel

Ook kan ik bevestigen dat Chrome 95 het probleem gaat oplossen. Dus 19 okt kan je Smooth Scrolling weer op waarde default zetten
1 x
Hoooiiii allemaal, ik heb even bij gelezen en kreeg een berichtje van Edwin. Ik zal er eens induiken.
2 x
Ok, het probleem is gevonden. Als jullie nu even goed refreshen (vernieuwen/f5), zou het opgelost moeten zijn. Het zat in de logo slider onderaan de pagina's. Ik ga hier nog iets anders voor vinden, maar de werking van het forum vind ik belangrijker.
15 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

BarryM schreef:Ok, het probleem is gevonden. Als jullie nu even goed refreshen (vernieuwen/f5), zou het opgelost moeten zijn. Het zat in de logo slider onderaan de pagina's. Ik ga hier nog iets anders voor vinden, maar de werking van het forum vind ik belangrijker.
Staan daarom de sponsors nu verticaal onderaan de pagina? Of heb alleen ik dat?
0 x
Ook hier staan de sponsors nu opeens verticaal onder aan de pagina (op de ipad).
0 x
Fat Bastard! schreef:BarryM schreef:Ok, het probleem is gevonden. Als jullie nu even goed refreshen (vernieuwen/f5), zou het opgelost moeten zijn. Het zat in de logo slider onderaan de pagina's. Ik ga hier nog iets anders voor vinden, maar de werking van het forum vind ik belangrijker.
Ja hier ook

0 x
Nikola schreef:Fat Bastard! schreef:BarryM schreef:Ok, het probleem is gevonden. Als jullie nu even goed refreshen (vernieuwen/f5), zou het opgelost moeten zijn. Het zat in de logo slider onderaan de pagina's. Ik ga hier nog iets anders voor vinden, maar de werking van het forum vind ik belangrijker.
Ja hier ook
Ja hier ook op iPad.
1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- edwinedje
- Forum goeroe

BarryM schreef:Ok, het probleem is gevonden. Als jullie nu even goed refreshen (vernieuwen/f5), zou het opgelost moeten zijn. Het zat in de logo slider onderaan de pagina's. Ik ga hier nog iets anders voor vinden, maar de werking van het forum vind ik belangrijker.
Ik dacht het wel duidelijk was dat dit de oorzaak was van het trage scrollen.
En dat de oplossing zat in het aanpassen hiervan ... en dat het er dus nu anders uitziet ...
We kunnen natuurlijk een polletje opzetten of je liever traag scrolt, of liever een stapel logos onder aan de pagina hebt ...
Of we kunnen even wachten totdat Barry een fatsoenlijke werkbare oplossing heeft gevonden...
4 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”