dat valt me eerlijk gezegd wat tegen..
dit is het moment om kenbaar te maken wat je graag anders ziet en wat je graag blijft zien.
zie kritiek niet als negativiteit, maar als positieve impuls om met z'n allen het forum levendig te houden

Wouter1981 schreef:Ik hoop wel dat de topicstarter (Paul of andere mods) van plan is om meer te reageren dan de topicstarter (Alex en mede ondertekenaars) van het eerder genoemde topic.
Ik merk ook steeds vaker dat berichten verwijdert worden, terwijl daar geen reden toe is. (volgens mij deze ochtend nog met een bericht van ovanpuyvelde). Er mag best wel pittig discussie gevoerd worden...
Wouter1981 schreef:Deze nieuwe poging vind ik overigens prima. Als tip wil ik meegeven om niet te schromen om oude koeien uit de sloot te halen, omdat dat juist voorbeelden kunnen zijn waarop dingen verkeerd zijn gegaan van verschillende kanten.
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsDre schreef:Verder moeten wij allen ook onszelf een spiegel voorhouden, en onszelf en onze hobby misschien iets minder serieus nemen.
maar ditmaal moet ik hem een pluim geven. Hij slaat volgens mij hier de spijker op de kop. 
Krijgt het plebs hier nou niet het gevoel in de maling te worden genomen...?

als t goed is hebben we hier namelijk allemaal het beste voor met het forum, dus kritiek is nu beter dan slijmen
met de kritiek kan namelijk iets worden gedaan om de boel weer beter op de rails te krijgen
Het is de bedoeling dat er een beetje een gulden middenweg is. Iedereen moet water bij de wijn doen.
Denk je dat ik telkens klakkeloos mijn ongezouten mening schrijf zonder even na te denken en mijn woorden te wikken en te wegen?
Uitersten zijn wat mij betreft nooit goed. Het gaat hier trouwens over discussies op de man.
Wat andere discussies betreft maakt het volgens mij voor de meesten/iedereen niet uit.
Doorgaans is het trouwens zo dat mensen die hun mening directer verkondigen vaak zelf een directe opmerking niet appreciëren en
daarna vol in de aanval gaan waardoor het nog meer escaleert.
MikerG:
Als je zelf of moderator niet weet wanneer iets acceptabels is, of wanneer iemand uit de bocht vliegt, wellicht ben je dan niet in de juist positie om als moderator op te treden.
caskstrength schreef:Graag wil ik enkele zaken voorzien van commentaar.
Laat ik een exemplarisch voorbeeld geven en uitleggen waarom de onderstaande bijdrage is verwijderd:Krijgt het plebs hier nou niet het gevoel in de maling te worden genomen...?
1. Blijkbaar is iemand al eerder in de maling genomen (de grens is dun met pesten), dit lijkt me niet de bedoeling. Althans, het past niet in de forumregels en mijn opvattingen hoe respectvol met elkaar om te gaan op het internet. Vergewis jezelf ervan dat dit forum voor velen een bron van info is en het nogal vreemd staat als het heel veel van dit soort pesterijen bevat.
2. Dit is op een manier gebeurd, die blijkbaar niet duidelijk is overgekomen. Er is dus blijkbaar sprake van een verschil tussen de bedoeling van de verzender en interpretatie van de ontvanger. Dit is lastig, maar wel degelijk een onderwerp dat zowel zender als ontvanger aangaat.
3. Allerbelangrijkste reden: De bijdrage is denigrerend. Woorden als plebs horen niet thuis op dit forum, like it or not.

hoogheid2015 schreef:
Ook ik heb heel veel respect voor de moderators, maar het is toch wel schijnend dat bijvoorbeeld Edwin het forum heeft verlaten naar ik neem aan een post in de discussie met Jones..
Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten