Piet schreef:dennis schreef:Ik vind echt dat mensen hun forum-id op moeten spelden... Ik stond achter mijn Classic Malts tafeltje en heb het ook heel gezellig gehad. Het was nog gezelliger geweest als ik ook nog wat mensen de hand kan schudden van het forum.
Ik vind het ook altijd jammer om achteraf te horen welke forumleden er waren op het moment dat ik ergens was.
Mee eens. Altijd leuk om een gezicht bij een naam te zien.
Piet schreef:Ik kan me voorstellen dat niet alle forumleden met een badge op willen gaan lopen.
Klopt. Je krijgt ook andere aandacht dan "he, ik ken jou van het forum", namelijk: "Het Whisky Forum, oh, vertel eens?". Daar heb je als 'lid' waarschijnlijk niet zo'n behoefte aan, maar voor Piet of mij is dat weer een mooi promotiepraatje waardig
Piet schreef:Het past in de meeste badgewhouders, vandaar dat je dat zelf in een houder zou kunnen schuiven.
Ik neem aan dat iedereen zoiets wel heeft liggen.
Euhh... nee, zo'n houder had ik niet voordat ik hem van je kreeg, Piet
MadMaster schreef:En als je dan toch iets afspreekt, is een tijd en locatie dan niet voldoende?
Bijv. 3 uur op zaterdag bij kerkbank 16 in de Pieterskerk te Leiden?
Lijkt me voor dit doel ook een beter idee. Badges is, zoals hierboven al staat, meer ook een reclame / promotie item. Het afspreken is ook hetgeen hier al eens gebeurt met de vraag: "Wie kan ik dan-en-dan tegenkomen op dit event?". Zo heb ik al vaker met forumleden afgesproken, handje geschut, gesproken
Piet schreef:I_SPEY schreef:Op zo'n dag als afgelopen zaterdag kunnen ze toch ook, via bijv. 'n microfoon, laten omroepen
En dan nog. Vorig jaar heb ik echt diverse pogingen ondernomen Pano te ontmoeten. Niet gelukt. Ik heb hem twee keer om laten roepen. Dat hoort dus echt niemand. Ook heb ik John gebeld. Die nam na een paar keer uiteindelijk wel op maar kon door de herrie helemaal niets verstaan van wat ik zei waardoor we niets af konden spreken waar.
True... die kerk in Leiden galmt zo mooi en met al dat gepraat van alle mensen kan ik er geen KLAP van maken wat men omroept. Ja, als je ergens op zit te wachten focus je misschien wat meer; anders kan ik er niets van maken...
Piet schreef:En ja, dit jaar hebben we natuurlijk wel een (bijna eigen) "Het Whisky forum" stand, zegt het voort zegt het voort, waar in elk geval de beheerder te ontmoeten is
...en anders wellicht weer een "Het Whisky Forum" bord bij de IWS stand?
Ben benieuwd naar de kosten van een Het Whisky Forum glass-cord. Dat is een mooi herkenningsteken. Moet het wel een 'opvallende' kleur hebben, anders lijkt hij teveel op bestaande cords...
Ik stem overigens niet: ik zal m'n badge toch wel dragen ivm moderatorschap van dit mooie forum