Embedding

Suggesties ter verbetering van website of forum kunnen hier gedaan worden. Ook zaken m.b.t. de site passen hier. Het is uiteindelijk aan de beheerder om te beoordelen en bepalen wat er wanneer wordt doorgevoerd.
KSB66
Top bijdrager
Top bijdrager

Embedding

Ongelezen berichtdoor KSB66 » 03 Okt 2009, 16:30

is het mogelijk om embedding aan te zetten .
Dan kun je youtubefilmpjes in je forum zien en afspelen.
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Re: embedding

Ongelezen berichtdoor Piet » 03 Okt 2009, 18:41

Los van het feit dat ik nog niet weet waar dat zit :Scratch moet ik eerst de impact daarvan begrijpen. Ik neem aan dat het betekent dat de bandbreedte voor het afspelen via zen-garden.org gaat lopen.
In dat geval wil ik eerst afwachten om te zien wat er i.v.m. de IWS samenwerking en de potentiële ledengroei gaat gebeuren.

P.s. Je meest recente YouTube link heb ik nog niet kunnen bekijken. Down for maintenance !
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 03 Okt 2009, 23:02

Piet schreef:Ik neem aan dat het betekent dat de bandbreedte voor het afspelen via zen-garden.org gaat lopen.

Volgens mij niet, want het filmpje staat feitelijk bij YouTube, niet op jouw server. Er wordt dan alleen een player getoond.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 07 Okt 2009, 20:39

Wel Bas, het werkt nu. Zie ook jouw bericht http://hetwhiskyforum.nl/viewtopic.php?f=29&t=56#p776 en deze test http://www.hetwhiskyforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=201

Echter met een formaat beperking. Het is zeker niet een kwestie van embedding aanzetten. Er zijn hele fora mee gevuld. Om de Obj van YouTube te gebruiken moet het weer anders, en zo ook voor Google Video, Vimeo etc.

Maar het begin is er.... Vooralsnog gaan we het proberen met deze YouTube URL include.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

KSB66
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor KSB66 » 07 Okt 2009, 23:21

Ik gebruik phpbb2 en dit forum is phpbb3. Vreemd dat ze dat soort updates juist moeilijker gemaakt hebben.
Maar het werkt.:Party
0 x

Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”