John leuk idee maar ik ben, laat ik zeggen, wat terughoudend.
Op WhiskyMag heb ik niet kunnen vinden waarop je doelt (ik heb echt gezocht !).
Mijn favorietenEen extra veld zou kunnen maar ik betwijfel aan wie dat gaat gebruiken. Als voorbeeld is het veld "Interesses" in het Profiel bij de meeste leden leeg.
Zoals jij het nu hebt lijkt me dan aardiger, in het onderschrift passen 5 regels (totaal 255 char). Ik denk dat er in verhouding niet vaak naar de profiel informatie gekeken wordt.
Mijn collectieJayDie schreef:Dat zou 'simpel' kunnen met een tekstarea, maar om het 'universeel' en 'bruikbaar' te maken is het wellicht mooi om mbv bijvoorbeeld verschillende drop-downs een merk te kiezen, vervolgens een type, etc. Eventueel met toevoeging "gesloten" of "open"
Tsja, wat heet "simpel" zo begint het vaak. Een tekstarea is simpel maar de rest van je voorstel al minder.
....."verschillende drop-downs"...dat heet programmeren is is al een toepassing.
...Eventueel met toevoeging "gesloten" of "open"... Zie je, alweer een nieuw requirement. En daar blijft het vast niet bij.
... merk te kiezen, vervolgens een type, etc.... dit vraagt al bijna om een database. Nog even los van de techniek moet die ook gevuld en onderhouden worden...AHHHhhhhhhh.... En dan die
etc. nog invullen !
Bovendien, ik moet nog zien wat WhiskyMag doet en kan, maar er zijn al websites waar dit allemaal kan met een specifieke toepassing voor dat doel. Het lijkt me prima om die te gebruiken en daarnaar te linken. Ik vond dit voorbeeld van een onvoorstelbare privé collectie op WhiskyBase
sixty dick's Collection (kijk dat zijn die foto's die ook onder de
etc. vallen. Dit is overigens de sixty dick die al wel forum lid is maar nog geen bericht heeft geplaatst.
Begrijp je mijn terughoudendheid, op dit verder natuurlijk fantastisch idee

!? Maar wellicht biedt de WhiskyBase (of WhiskyMag) een werkbaar alternatief ?