SPAM op het forum

Suggesties ter verbetering van website of forum kunnen hier gedaan worden. Ook zaken m.b.t. de site passen hier. Het is uiteindelijk aan de beheerder om te beoordelen en bepalen wat er wanneer wordt doorgevoerd.
Dropkick
Senior
Senior

Re: Nieuwe CAPTCHA met een interactieve whisky-quiz

Ongelezen berichtdoor Dropkick » 22 Jan 2012, 03:01

Piet schreef:Nada we eergisteren de nieuwe CAPTCHA zijn gaan gebruiken bij nieuwe aanmeldingen, hebben we geen SPAMmers meer gehad.

Echter, die reCAPCHA die we nu gebruikten leverde niet altijd een duidelijk te lezen code en dat geeft ook weer problemen. We willen natuurlijk ook niemand ontmoedigen.

Vanaf nu hebben we wederom een nieuwe in gebruik. En nog een leuke ook. Deze vereist interactie en is tevens een eenvoudige whisky-quiz !
Vooralsnog is dit niet gekraakt !

Haha, ik ga gewoon even een nieuwe user aanmaken om de quiz te testen! No worries, als ik er door kom geef ik je een seintje, mag je 'm direct weer weggooien. :D
0 x
Afbeelding

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 22 Jan 2012, 10:57

Dropkick schreef:Haha, ik ga gewoon even een nieuwe user aanmaken om de quiz te testen! No worries, als ik er door kom geef ik je een seintje, mag je 'm direct weer weggooien. :D

Als je het wilt bekijken kun je gewoon uitloggen en naar registreren gaan. Dan zie je de CAPTCHA en kun je er mee spelen ZONDER iets in te zenden !
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Dropkick
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Dropkick » 22 Jan 2012, 11:16

Piet schreef:
Dropkick schreef:Haha, ik ga gewoon even een nieuwe user aanmaken om de quiz te testen! No worries, als ik er door kom geef ik je een seintje, mag je 'm direct weer weggooien. :D

Als je het wilt bekijken kun je gewoon uitloggen en naar registreren gaan. Dan zie je de CAPTCHA en kun je er mee spelen ZONDER iets in te zenden !

Heb ik gedaan. Helaas kan ik op de iPad niet draggen en droppen. Hopelijk gebruiken spammers die ook.
0 x
Afbeelding

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 22 Jan 2012, 11:28

Dropkick schreef:Heb ik gedaan. Helaas kan ik op de iPad niet draggen en droppen. Hopelijk gebruiken spammers die ook.

In elk geval kun je het zien. Ik had eerst een andere over whisky ingredienten ... maar omdat we soms ook leken krijgen, b.v. die eenmalig iets aanbieden, heb ik dit maar gedaan. Moet toch kunnen. Als je echt niets van whisky weet moet je het op gaan zoeken :-P

Overigens had ik verwacht dat het wel zou werken, ook op tablets en iPad etc. het werkt het mooist met JavaScript maar, minder mooi, zou het ook zonder JS moeten kunnen :Scratch
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”