Geduld, één van m'n minste eigenschappen, maar ik ga het proberen

Succes Barry!! Alle vertrouwen in je

edwinedje schreef:
We kunnen natuurlijk een polletje opzetten of je liever traag scrolt, of liever een stapel logos onder aan de pagina hebt ...
Of we kunnen even wachten totdat Barry een fatsoenlijke werkbare oplossing heeft gevonden...
Harrie schreef:Knal er anders even een poll op, met de vraag of we meer polls moeten doen..
henri schreef:die logo's boeien me niks, dat traag ( lees niet vooruit te branden ) scrollen maakt de site onwerkbaar. dus de keuze lijkt me makkelijk
en alstublieft niet weer een poll, daar hebben een hoop van de oudere garde gebruikers hier nog zowat trauma's van..
Ruud W schreef::nono
Te veel.pollen is slecht voor mijn hooikoorts.
Oogadal schreef:henri schreef:die logo's boeien me niks, dat traag ( lees niet vooruit te branden ) scrollen maakt de site onwerkbaar. dus de keuze lijkt me makkelijk
en alstublieft niet weer een poll, daar hebben een hoop van de oudere garde gebruikers hier nog zowat trauma's van..
Da's altijd leuk voor de sponsors om te lezen..... Ik hou m'n knaken nog maar even in de tas denk ik..
dannyp44 schreef:Om het even nog overzichtelijker te maken. Ze staan op de iPad horizontaal en op de IPhone verticaal.
Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten