Site loopt erg slecht ?

Suggesties ter verbetering van website of forum kunnen hier gedaan worden. Ook zaken m.b.t. de site passen hier. Het is uiteindelijk aan de beheerder om te beoordelen en bepalen wat er wanneer wordt doorgevoerd.
Dre
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Site loopt erg slecht ?

Ongelezen berichtdoor Dre » 26 Okt 2017, 08:54

fjharms schreef:In alle gevallen, maakt het uit of jullie wel of niet aangemeld zijn op de site? Ik heb dat toen niet geprobeerd (en heb met mijn nieuwe telefoon geen problemen meer)

Ik ben in deze situaties inderdaad nooit aangemeld... Misschien dat dat er iets mee te maken heeft. In jouw geval waren de problemen opgelost met een nieuwere telefoon en android versie, in mijn geval heb ik recent nog android bijgewerkt dus die kan de oorzaak niet zijn, zou hooguit nog wel een íets verouderd toestel kunnen zijn.
0 x

Thedge
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Site loopt erg slecht ?

Ongelezen berichtdoor Thedge » 26 Okt 2017, 20:58

Dre schreef:
fjharms schreef:In alle gevallen, maakt het uit of jullie wel of niet aangemeld zijn op de site? Ik heb dat toen niet geprobeerd (en heb met mijn nieuwe telefoon geen problemen meer)

Ik ben in deze situaties inderdaad nooit aangemeld... Misschien dat dat er iets mee te maken heeft. In jouw geval waren de problemen opgelost met een nieuwere telefoon en android versie, in mijn geval heb ik recent nog android bijgewerkt dus die kan de oorzaak niet zijn, zou hooguit nog wel een íets verouderd toestel kunnen zijn.

Hier maakt het niets uit. Ingelogd, uitgelogd en ik heb een state of the art gsm, tablet en snel internet en altijd de besturingssystemen bijgewerkt. Ik kom ook al een tijdje op dit forum en nooooooit problemen gehad tot ca een maand geleden waarbij er bij mij zelf niets is veranderd.
0 x

Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”