Er zijn 13 resultaten gevonden
- 03 Mar 2016, 20:15
- Forum: Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...
- Onderwerp: 12-13 Maart 2016: International Malt Whisky Festival Gent 2016
- Reacties: 17
- Weergaves: 4615
Re: 12-13 Maart 2016: International Malt Whisky Festival Gent 2016
Beste forumgenoten, naar goede gewoonte zal ik ook dit jaar opnieuw aanwezig zijn op het festival in Gent en dit in mijn vertrouwde doordram bar. kom langs en vraag gerust naar Sam. Hopelijk tot in Gent Welke whiskyliefhebber droomt er niet van om eens een hele dure of bijzondere fles open te maken ...
- 17 Okt 2012, 21:41
- Forum: Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen
- Onderwerp: Glenmorangie whisky weekend
- Reacties: 1
- Weergaves: 1040
Glenmorangie whisky weekend
heeft iemand ervaring met een Glenmorangie whisky weekend.
Lijkt wel leuk maar ook vrij duur £416.- (€512,-)
Lijkt wel leuk maar ook vrij duur £416.- (€512,-)

- 17 Okt 2012, 09:18
- Forum: Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...
- Onderwerp: 16/18 nov 2012: International Whisky Festival (IWF) Den Haag
- Reacties: 63
- Weergaves: 10195
Re: 16/18 nov 2012: International Whisky Festival (IWF) Den
aanwezig op zaterdagmiddag en zaterdagavond.


- 02 Sep 2012, 21:36
- Forum: Schotse single malt (Scottish Single Malt)
- Onderwerp: New spirit kopen
- Reacties: 5
- Weergaves: 3193
Re: New spirit kopen
Bennie,
bedankt HP is idd te verkrijgen in de shop maar enkel te verzenden binnen UK.
bedankt HP is idd te verkrijgen in de shop maar enkel te verzenden binnen UK.
- 02 Sep 2012, 13:26
- Forum: Schotse single malt (Scottish Single Malt)
- Onderwerp: New spirit kopen
- Reacties: 5
- Weergaves: 3193
New spirit kopen
Hallo, Het zou de bedoeling zijn een tasting te organiseren met de invloed van het hout op de whisky en daarom ben ik op zoek naar new spirit ( liefst een schotse distillery ). Iemand een idee waar ik dit (online) kan vinden? Heb al bruichladdich x4 en glenglassaugh gevonden maar van deze laatste is...
- 01 Mar 2012, 18:12
- Forum: Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen
- Onderwerp: Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België
- Reacties: 7
- Weergaves: 2049
Re: Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België
heren,
Alvast bedankt voor de vele tips. Aangezien ikzelf niet mee ga, zal ik deze info doorgeven aan m'n vriend en hij kan dan rechtstreeks met jullie contact opnemen.
Groetjes,
Sam
Alvast bedankt voor de vele tips. Aangezien ikzelf niet mee ga, zal ik deze info doorgeven aan m'n vriend en hij kan dan rechtstreeks met jullie contact opnemen.
Groetjes,
Sam

- 28 Feb 2012, 14:37
- Forum: Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen
- Onderwerp: Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België
- Reacties: 7
- Weergaves: 2049
Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België
Hallo, een vriend van mij heeft het idee opgevat om met zijn vereniging een reis te maken naar schotland en door mijn liefde vanwege de whisky kwam hij bij mij terecht. Ikzelf ben wel al enkele keren geweest maar helemaal niet georganiseerd. Nu wil ik vragen of iemand hier enkele reisorganisatoren k...
- 28 Jan 2012, 12:02
- Forum: Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...
- Onderwerp: 11/12 feb 2012: Int. Malt Whisky Festival, Gent (BE)
- Reacties: 19
- Weergaves: 2237
Re: 11/12 feb 2012: Int. Malt Whisky Festival, Gent (BE)
onze club " FMWS " zit mede in de organisatie en rekent op zijn leden om een handje te helpen welke ik al jaren graag doe. ook dit jaar zal ik 2 dagen aanwezig zijn, en dit jaar doen wij de rondleidingen voor mensen die nieuw zijn in het whisky wereldje en ook zal er een whisky of the worl...
- 29 Okt 2011, 18:24
- Forum: Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek
- Onderwerp: Vatencollectieven en zo
- Reacties: 20
- Weergaves: 5981
Re: Vatencollectieven en zo
hallo, wij kopen op regelmatige tijdstippen een vat met onze whiskyclub, www.fmws.be , en dit gaat via een spaarplan over 18 maanden en dit levert ons elk 10 flessen op. dit is echter enkel voor leden. onze eerste vat was een tullibardine 1993/2008 55%, en ons tweede vat was highland park 1997/2009 ...
- 29 Okt 2011, 18:10
- Forum: Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen
- Onderwerp: Whiskyzeilreis met Thalassa
- Reacties: 2
- Weergaves: 1121
- 28 Okt 2011, 20:12
- Forum: Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen
- Onderwerp: Whiskyzeilreis met Thalassa
- Reacties: 2
- Weergaves: 1121
Whiskyzeilreis met Thalassa
Heb vandaag mijn bevestiging ontvangen en op 19 mei 2012 vaar ik af met de Thalassa voor een weekje langs de Schotse en Ierse kust en natuurlijk staan er ook enkele bezoeken gepland afhankelijk van de vaarroute. Ik kijk er alvast naar uit. :hoera Zijn er andere forumgasten die ook meezeilen ??? groe...
- 17 Sep 2011, 12:32
- Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
- Onderwerp: single malt sam
- Reacties: 2
- Weergaves: 660
single malt sam
hallo, ik ben single malt sam, 32 lentes jong en met een passie voor whisky waar ik graag sinds 7 jaar mijn vrije tijd aan besteed. mijn allereerste dram, tomatin 10, was even slikken aangezien ik bijna of geen alcohol dronk maar sindsdien ben ik er elke keer meer van gaan houden. ik had al veel res...
- 16 Sep 2011, 07:58
- Forum: Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen
- Onderwerp: The Glenlivet Whisky School
- Reacties: 31
- Weergaves: 7059
Re: Whisky school Glenlivet
Hey,
Wat jammer voor je dat dit niet doorging.
Ik ben er geweest in oktober 2010 en het was een superleuke ervaring. een echte aanrader.
hopelijk heb je in de toekomst alsnog de kans om dit eens te beleven.
groetjes,
sam.
Wat jammer voor je dat dit niet doorging.
Ik ben er geweest in oktober 2010 en het was een superleuke ervaring. een echte aanrader.
hopelijk heb je in de toekomst alsnog de kans om dit eens te beleven.
groetjes,
sam.