Er zijn 7 resultaten gevonden

door Wim Wamelink
16 Okt 2012, 12:25
Forum: Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's
Onderwerp: IB: Samaroli, Independent Bottler
Reacties: 8
Weergaves: 1400

Samaroli, Independent Bottler

Wie kan mij vertellen wat deze fles Samaroli Whisky voor stelt. Welke distilleerderijen zouden het zijn?
Ik wil het graag in mijn nieuwe whiskybar kast plaatsen in de MasterClass Bar in 't Loo maar heb geen idee waar ik die moet plaatsen.
door Wim Wamelink
16 Okt 2012, 09:35
Forum: International Whisky Society (IWS)
Onderwerp: Speciaal aanbod voor IWS leden: Mo òr Whisky
Reacties: 1
Weergaves: 3031

Re: Speciaal aanbod voor IWS leden: Mo òr Whisky

Ach, enkele fouten in de nieuwsbrief van de IWS. Excuses van de tekstmaker Wim Wamelink.
Blij dat er alert en begripvol op gereageerd wordt.

Wim
door Wim Wamelink
28 Feb 2012, 16:27
Forum: Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen
Onderwerp: Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België
Reacties: 7
Weergaves: 2040

Re: Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België

Eind maart ben ik reisleider voor de 4 daagse reis naar Edinburgh. Ieder komt op eigen gelegenheid naar IJmuiden. Vanaf daar heb ik alles georganiseerd. Overtocht, alle overnachtingen en maaltijden, bezoek aan distilleerderij, Edinburgh bezoek en een aantal whisky proeverijen. Uiteraard doe ik ook g...
door Wim Wamelink
27 Mei 2011, 17:56
Forum: De "Gouden Godendrank" in de volle breedte
Onderwerp: Whisky zelf stoken, distillatieproces, productieproces etc.
Reacties: 22
Weergaves: 17869

Stinkende spirit

Vraagje aan de forummers: mijn buurman heeft drank gestookt en heeft nu een hoog alcoholische vloeistof maar het stinkt nogal zegt hij. Vraagt ie aan mij of dat op te lossen valt..... weet ik veel. Iemand?
door Wim Wamelink
03 Feb 2011, 18:16
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Voorstellen van Wim Wamelink
Reacties: 11
Weergaves: 1946

Re: Voorstellen van Wim Wamelink

Ik ga weer een nieuwe serie interviews doen met BN-ers voor de Nederlandse Golfkrant. Vorig jaar hield ik het op Auchentoshan 12y, Highland Park 12y, Talisker 10y en Laphroaig 10y. Na 9 proeverijen, meestal in de ochtenduren, is Highland Park ala winnaar uit de bus gekomen, gevolgd door Achentoshan ...
door Wim Wamelink
15 Jan 2011, 11:48
Forum: Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden
Onderwerp: Whisky & Golf Lifestyle Magazine binnenkort op de markt
Reacties: 13
Weergaves: 2724

Re: Whisky & Golf Lifestyle Magazine binnenkort op de markt

Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk. daarom is er een autoblad met de naam Autoweek. Als je over motoren wilt lezen neem je het blad Motor. Golf en whisky is teveel ineen of veel te weinig. stop er dan maar reizen en lifestyle bij.
door Wim Wamelink
13 Dec 2010, 17:09
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Voorstellen van Wim Wamelink
Reacties: 11
Weergaves: 1946

Voorstellen van Wim Wamelink

Beste whisky liefhebbers, Ik ben voornamelijk bekend van de Whiskybar De Heerenkamer in Nunspeet. Het hotel met bar heb ik intussen verkocht aan de bekende 'Fletcher hotelgroep'. Per 1 november jl. is daarmee een geweldige tijd afgesloten. Na 30 jaar horeca wil ik mijn kennis en ervaring gaan gebrui...

Ga naar uitgebreid zoeken