balisongnet schreef:belvedere86 schreef:Vorige week dit pakketje ontvangen![]()
damn :O uit amerika besteld?
nee geruild met een Amerikaan.
balisongnet schreef:belvedere86 schreef:Vorige week dit pakketje ontvangen![]()
damn :O uit amerika besteld?
DvdB schreef:1. Caol Ila 10 unpeated > 65,8
2. Amrut v Wees > 62,8
3. Laphroaig v Wees 13 > 61,5
Vraagje, is er ooit een whisky gebotteld op het duivelsepercentage van 66,6 ?

