Er zijn 18 resultaten gevonden

door Urban777
19 Jan 2017, 01:29
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Ik ben Erwin
Reacties: 12
Weergaves: 1622

Re: Ik ben Erwin

Welkom Erwin...!! 40, 25, 21,18 allemaal mooie getallen Hier..
door Urban777
19 Jan 2017, 01:26
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Hoi
Reacties: 14
Weergaves: 1204

Re: Hoi

Beste Rob, welkom op het forum...!!
door Urban777
20 Nov 2016, 03:07
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Ook even voorstellen
Reacties: 9
Weergaves: 1000

Re: Ook even voorstellen

Welkom op het forum!
door Urban777
18 Nov 2016, 09:43
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Even voorstellen!
Reacties: 8
Weergaves: 937

Re: Even voorstellen!

Welkom Mathijs! Wel een privilege hoor, hobby en werk combineren :)
door Urban777
18 Nov 2016, 09:40
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: ook maar even voorstellen
Reacties: 12
Weergaves: 1180

Re: ook maar even voorstellen

Welkom!!! 80 flessen open van de 100, nice...!
door Urban777
15 Nov 2016, 15:53
Forum: Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden
Onderwerp: William Grant & Sons lanceert 3 nieuwe expressies genaamd “House of Hazelwood”
Reacties: 1
Weergaves: 1535

Re: William Grant & Sons lanceert 3 nieuwe expressies genaamd “House of Hazelwood”

Hoi, ik zag deze laatst op het vliegveld toen ik terug kwam vanuit the UK..
Iemand al ervaringen ermee? de flessen zelf zien er wel geweldig uit moet ik zeggen...
door Urban777
11 Nov 2016, 16:06
Forum: Whisky uit overige landen
Onderwerp: Kavalan Single Malt uit Taiwan
Reacties: 124
Weergaves: 44103

Re: Kavalan Single Malt uit Taiwan

thnx! heb inmiddels even een oproep geplaatst bij de afdeling samples... hoop dat het gaat lukken.


gr. koen
door Urban777
11 Nov 2016, 16:02
Forum: Samples gevraagd/aangeboden
Onderwerp: kavalan solist samples
Reacties: 3
Weergaves: 845

kavalan solist samples

Kan iemand me aan wat samples helpen? wil een flesje taiwanees gaan proberen. Dus liefst samples van flessen die beschikbaar zijn bij een van de online aanbieders: Kavalan Solist Sherry Cask 57.8% KAVALAN SOLIST SHERRY CASK STRENGTH CASK:S060821017 Kavalan Solist Sherry Cask 57.1% KAVALAN SOLIST BOU...
door Urban777
11 Nov 2016, 15:34
Forum: Whisky uit overige landen
Onderwerp: Kavalan Single Malt uit Taiwan
Reacties: 124
Weergaves: 44103

Re: Kavalan Single Malt uit Taiwan

Thnx Harrie en Peter, ga die van solist sherry cask wel even proberen ligt voor bij dicht genoeg bij de 100 euro grens :)

ik zie alleen dat er veel versies in omloop zij.. bijv drankgigant heeft weer twee andere cask's... maakt dat nog veel uit?

gr koen
door Urban777
10 Nov 2016, 14:37
Forum: Whisky uit overige landen
Onderwerp: Kavalan Single Malt uit Taiwan
Reacties: 124
Weergaves: 44103

Re: Kavalan Single Malt uit Taiwan

:) haha ja, welke mag ik dan niet missen, als we die 100 euro weglaten ;)
door Urban777
08 Nov 2016, 16:54
Forum: Japanse Whisky
Onderwerp: Welke Japanse Whisky als eerste ?
Reacties: 68
Weergaves: 27558

Re: Welke Japanse Whisky als eerste ?

Nikka from the barrel is altijd wel goed.. daarnaast is de hibiki serie ook wel lekker... vooral van de hibiki 17 ben ik wel een fan.. aankomend weekend ga ik de hakushu proberen.. ben benieuwd.... vind de prijzen inderdaad ook erg spijtig.. zag wel laatst volgens mij bij een van de online winkels d...
door Urban777
08 Nov 2016, 16:50
Forum: Whisky uit overige landen
Onderwerp: Kavalan Single Malt uit Taiwan
Reacties: 124
Weergaves: 44103

Re: Kavalan Single Malt uit Taiwan

Wil me toch een keer wagen aan een taiwanees, nog suggesties van onder de 100 euro die ik niet mag missen misschien?
door Urban777
08 Nov 2016, 11:20
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: In welke regio woon je (het vaakst) ?
Reacties: 118
Weergaves: 48641

Re: In welke regio woon je (het vaakst) ?

Noord Holland, naast Amsterdam... ZUID holland staat wel strak bovenaan zeg!
door Urban777
08 Nov 2016, 10:30
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Omdat jullie mening telt
Reacties: 13
Weergaves: 1983

Re: Omdat jullie mening telt

Mooie site hoor, mis alleen de kortingscode nog :)

Ga naar uitgebreid zoeken