Er zijn 7 resultaten gevonden

door Joost van Dijk
27 Feb 2026, 15:52
Forum: Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen
Onderwerp: Iemand in de buurt van Bowmore op Islay?
Reacties: 0
Weergaves: 285

Iemand in de buurt van Bowmore op Islay?

Is er iemand in de buurt van Bowmore op Islay die voor mij een pen kan meenemen? Ligt voor mij klaar in het Visitor Centre. Hoor het graag:)

Groet,

Joost
door Joost van Dijk
20 Feb 2019, 20:35
Forum: Schotse single malt (Scottish Single Malt)
Onderwerp: Lagavulin CS 12yo
Reacties: 1
Weergaves: 964

Lagavulin CS 12yo

Goedenavond,

Wie weet wanneer deze releases uitkomen en waar ze als eerste te verkrijgen zijn in NL?
Groet,
Joost
door Joost van Dijk
11 Jan 2019, 13:00
Forum: Samples gevraagd/aangeboden
Onderwerp: Lagavulin 12 CS
Reacties: 0
Weergaves: 455

Lagavulin 12 CS

Ik zoek samples van verschillende jaartallen vanaf 2015, liefst regio Rotterdam zodat ik ze kan ophalen.

Reactie via pb svp

Groet, Joost
door Joost van Dijk
25 Dec 2018, 21:02
Forum: Samples gevraagd/aangeboden
Onderwerp: Octomore 8.2 sample gezocht
Reacties: 0
Weergaves: 432

Octomore 8.2 sample gezocht

Liefst ophalen regio Rotterdam, reactie graag via pb
door Joost van Dijk
24 Feb 2017, 20:49
Forum: Schotse single malt (Scottish Single Malt)
Onderwerp: Ballechin 12yo 2004 cask 349 (part) The Flemish Tour 2016
Reacties: 13
Weergaves: 4983

Re: Ballechin 12yo 2004 cask 349 (part) The Flemish Tour 2016

Azijnpisser als ik ben vond ik 'm echt zwaar tegenvallen. Enerzijds aromatische turfrook (heide), maar voor de rest overheersend door vanilline van planken. Daarnaast wel vlezig, maar meer a la rookworst dan a la rookspek... Het is echt een kwestie van smaak, maar deze was wat mij betreft te weinig...
door Joost van Dijk
24 Dec 2016, 09:38
Forum: Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek
Onderwerp: Hoe pakje laten afhalen in duitsland
Reacties: 13
Weergaves: 3589

Whisky Doris Glen Garioch 22yo

Beste mensen, ik ben op zoek naar de onderstaande fles, wil kan mij daar aan helpen?

Groeten,
Joost

http://www.whisky-doris.de/artikel-info ... ghlands%29
door Joost van Dijk
10 Sep 2016, 09:23
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 7
Weergaves: 828

Even voorstellen

Hallo allemaal, Ik ben een whiskyliefhebber en ik woon in Vlaardingen. Samen met een vriend bezoek ik zo nu en dan een proeverij en BYOB avonden. Gisteren hebben we onze eerste avond gehad in Delft met een nieuwe groep, de Delftse Whisky Genieters. Op FB ben ik ook aktief zoals de SMWG en Whisky ver...

Ga naar uitgebreid zoeken