Er zijn 11 resultaten gevonden

door Sjon
23 Feb 2010, 17:56
Forum: De "Gouden Godendrank" in de volle breedte
Onderwerp: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Reacties: 17337
Weergaves: 1989077

Re: Wat is de laatste fles die je aangeschaft of gekregen hebt?

bij van zuylen een flesje old pulteney meegeneemt.
door Sjon
23 Feb 2010, 17:54
Forum: Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's
Onderwerp: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl
Reacties: 33
Weergaves: 10957

Re: van Zuylen: Bezoek een (verre) reis waard ?

nou ik ben van het weekend naar den haag gereden om eens te kijken. echt een leuke zaak, met gedreven personeel die je graag helpen. ga zeker nog een keer terug. mede doordat ik een flesje heb zien staan gebotteld in 1989 mijn geboorte jaar, en het is toch wel erg leuk om dat op de kast te hebben st...
door Sjon
15 Feb 2010, 18:16
Forum: Overige Schotse Whisky
Onderwerp: Highland Queen Majesty Scotch whisky
Reacties: 23
Weergaves: 26884

Re: Highland Queen Majesty Scotch whisky

heb eens een flesje majesty gekocht.
heb er niet zoveel verstand van maar de whisky deed mij vrij rokerig aan.
de smaak vond ik niet onaardig, maar er zit niet heel erg veel karakter in de smaak is snel weg.
prijs kwaliteit vond ik het een goede voldoende.

groet sjon
door Sjon
08 Feb 2010, 19:23
Forum: Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's
Onderwerp: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl
Reacties: 33
Weergaves: 10957

Re: van Zuylen

bedankt piet voor het goed wegzetten van het topic.
had het niet zien staan dat commerciele instellingen.
door Sjon
08 Feb 2010, 19:11
Forum: Boek- en filmbesprekingen en (whisky)taalkundige zaken
Onderwerp: Boekje over hoe te proeven
Reacties: 2
Weergaves: 902

Boekje over hoe te proeven

...en verdere weetjes waar ik nu niet opkom, zoals een leuk boek voor de beginner over hoe je moet proeven bijvoorbeeld. nu snap ik wel dat proeven niet zo moeilijk is, maar ik vind iets lekker heel lekker of niet lekker. jullie speken in de verte proef ik een beetje noten, en dat soort dingen. miss...
door Sjon
08 Feb 2010, 18:40
Forum: Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's
Onderwerp: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl
Reacties: 33
Weergaves: 10957

van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

weet niet zo goed waar ik dit kan plaatsen, gezien ik uit de buurt van Roosendaal kom zou je het een reis kunnen noemen naar loosduinen. dit is natuurlijk wat overdreven, maarzoals gezegd wist niet goed waar ik het moest plaatsen. na de website een beetje te hebben bestudeert lijkt het mij leuk een ...
door Sjon
03 Feb 2010, 11:52
Forum: De "Gouden Godendrank" in de volle breedte
Onderwerp: Beste Whisky in de bar ?
Reacties: 24
Weergaves: 6893

Re: Beste Whisky in de bar ?

op het sziget festival te hongarije.
elke avond een jack daniels in de speciale jack daniels bar.
verder houd ik het altijd bij bier tijdens het stappen.
door Sjon
02 Feb 2010, 19:02
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Sjon
Reacties: 10
Weergaves: 1678

Re: Sjon

nee die heb ik nog niet besnuffelt.
weet ik geen slijter die leuke whisky's verkoopt in miniatuur flesjes.
door Sjon
02 Feb 2010, 18:40
Forum: De "Gouden Godendrank" in de volle breedte
Onderwerp: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Reacties: 17337
Weergaves: 1989077

Re: Wat is de laatste fles die je aangeschaft of gekregen hebt?

Gezien de vrienden gall&gall stunten met de whisky prijs.
ben ik vanmiddag een flesje glen morangie the original gaan kopen.
hoop dat ik snel de gelegenheid vind om deze onder het genot van een ''lekker'' muziek dvdtje te proeven.
door Sjon
02 Feb 2010, 17:58
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Sjon
Reacties: 10
Weergaves: 1678

Sjon

Geachte forum leden, ik mag graag een whisky drinken, echter heb er niet zoveel verstand van. door me bij deze ''club'' kenners aan te sluiten en jullie ervaringen te lezen, hoop ik er wat van te leren. drink niet zoveel whisky, want dat is een beetje een te dure hobby voor een student. van lekkere ...

Ga naar uitgebreid zoeken