Er zijn 4 resultaten gevonden

door p.vollenbroek
26 Feb 2014, 20:40
Forum: De "Gouden Godendrank" in de volle breedte
Onderwerp: Kapotte kurk van een volle fles..wat nu ?
Reacties: 154
Weergaves: 41645

Re: Kapotte kurk van een volle fles..wat nu ?

Ik had twee jaar terug een mooie 21yo Linkwood Old Malt Cask gekregen. Helaas brak de kurk direct af. Even een mailtje naar Douglas Laing gestuurd wat er was gebeurd en de vraag gesteld of er misschien een nieuwe kurk gestuurd kon worden. Een week later een heel pakket bij de post met: een excuusbri...
door p.vollenbroek
26 Feb 2014, 12:56
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Philip, Hengelo Overijssel
Reacties: 9
Weergaves: 1341

Re: Philip, Hengelo Overijssel

Bedankt voor al jullie reacties! :Slainte
door p.vollenbroek
24 Feb 2014, 21:17
Forum: Whisky Webstek
Onderwerp: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Reacties: 84
Weergaves: 31649

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

En hoe loopt het met het Twents Whiskygenootschap?
Ik ben benieuwd en heb wellicht interesse.

Groeten,
Philip
door p.vollenbroek
24 Feb 2014, 21:11
Forum: Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Onderwerp: Philip, Hengelo Overijssel
Reacties: 9
Weergaves: 1341

Philip, Hengelo Overijssel

Beste whiskyliefhebbers, Op mijn 18 of 19e ben ik besmet geraakt met het 'whisky-virus' door deel te nemen aan een boeiende nosing & tasting van Ad de Koning in het museum van Enschede. Na die tasting kocht ik mijn eerste fles Dhalwinnie. Nu vele jaren later heb ik een mooie constante voorraad v...

Ga naar uitgebreid zoeken