Evenementen kalender
Welkom & quick start!

Piet schreef:Als we nog wat meer keuzes krijgen kunnen we eens kijken hoe we ze in kunnen delen en dan wellicht een poll opzetten om te zien welke uiteindelijk binnen een groep de meeste stemmen krijgt.

perrin666 schreef:Ik heb ondertussen wel mijn Dalmore 12Y ontvangen (die ik eigenlijk zo goed als enkel op uitzicht gekocht had), en die verpakking is naar mijn mening ook heel mooi.

Piet schreef:perrin666 schreef:Ik heb ondertussen wel mijn Dalmore 12Y ontvangen (die ik eigenlijk zo goed als enkel op uitzicht gekocht had), en die verpakking is naar mijn mening ook heel mooi.
Ze hebben ook een mooie website bij The Dalmore. Ook daar staat het gewei centraal.
Pas nog iets gelezen over dat gewei .... vergeten wat precies en waar![]()
Dalmore distillery.

JayDie schreef:Een blikken verpakking en de fles is ook heel apart: het etiket op de rug is aan de binnenzijde ook bedrukt. Door de whisky in de fles wordt de tekst aan de voorkant 'vergroot' weergegeven: alle smaken die men terug (kan) vinden in deze whisky.

I_SPEY schreef:In 1263 the ancestor of Clan Mackenzie saved King Alexander III from being gored by a stag with a single arrow. The grateful King granted him the right to bear a stag’s head in his coat of arms, with the motto ‘Help the King’ (Cuidich ‘ N Righ, in the Gaelic language). The Dalmore Distillery was long owned by the Mackenzie family, and every bottle of The Dalmore is adorned with this noble emblem: a stag’s head, with twelve points to its antlers, signifying a ‘royal’.

WhiskyNotes schreef:.... Bovendien waren zij volgens mij de eerste distilleerderij die beseften dat de vormgeving ook een belangrijke factor kan zijn om je te onderscheiden van de rest.

Piet schreef:WhiskyNotes schreef:.... Bovendien waren zij volgens mij de eerste distilleerderij die beseften dat de vormgeving ook een belangrijke factor kan zijn om je te onderscheiden van de rest.
Dat is een interessante om eens terug te kijken. Als ze inderdaad trendsetter zijn is dat extra punten waard.

Keer terug naar De "Gouden Godendrank" in de volle breedte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast