Evenementen kalender
Welkom & quick start!

crazyke schreef:... enkele jaartjes dichtblijft en pas geopend wordt wanneer ze wat geld waard is.

johan brugge schreef:crazyke schreef:... enkele jaartjes dichtblijft en pas geopend wordt wanneer ze wat geld waard is.
Dat snap ik niet echt. Waarom wil je hem pas drinken als hij meer geld waard zou zijn? Omdat je dan zogezegd een dure whisky drinkt of zo?
crazyke schreef:Symbolisch

dviseren te kopen ? Dat is eigenlijk afhankelijk van het doel. Als het gaat om de mogelijke schaarsheid of zeldzaamheid en het daarbij komende "gevoel" zo iets te hebben en nog kunnen drinken, dan zou ik alleen gaan voor echt gesloten distilleerderijen. Vaak is er nog steeds een flinke voorraad maar uiteindelijk is op = op.

I_SPEY schreef:johan brugge schreef:crazyke schreef:... enkele jaartjes dichtblijft en pas geopend wordt wanneer ze wat geld waard is.
Dat snap ik niet echt. Waarom wil je hem pas drinken als hij meer geld waard zou zijn? Omdat je dan zogezegd een dure whisky drinkt of zo?
Jij weet hoe ik over gesloten flessen denk, hè Johan, maar één of twee, tja
crazyke schreef:Symbolisch
als je zo van symboliek houdt, crazyke, kun je dat dan ook uitleggen?
Ik ben trouwens van mening, dat iedere whiskyfles geopend zou moeten worden, daar zijn ze voor gemaakt, 'n enkele uitzondering daargelaten! Zoals de Springbank 1919 en nog 'n paar!

Keer terug naar De "Gouden Godendrank" in de volle breedte
Gebruikers op dit forum: Levenswater, whiskysite en 7 gasten