HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

De zevende "blinde" forum-proeverij.

Welke score geef je aan dit sample?

Peiling eindigde op 16 Nov 2015, 20:14

Afbeelding - Minder dan 55
0
Geen stemmen
Afbeelding - 55-59
0
Geen stemmen
Afbeelding - 60-64
0
Geen stemmen
Afbeelding - 65-69
0
Geen stemmen
Afbeelding - 70-74
1
4%
Afbeelding - 75-79
2
7%
Afbeelding - 80-84
5
19%
Afbeelding - 85-89
16
59%
Afbeelding - 90-94
3
11%
Afbeelding - 95-100
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 27

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor Matti » 30 Sep 2015, 19:31

De identiteit van het sample is bekend! Het is:

Cadenhead's Classic Campbeltown
50% - NAS - Pure Malt (Blended Malt)

vbt7-3042.jpg
vbt7-3042.jpg (382.43 KiB) 2862 keer bekeken

Whiskybase link

Hij is, zeg maar gerust, moeilijk verkrijgbaar. Maar waar hij te krijgen is/was en op de veilingen lopen de prijzen uiteen tussen de 35 (de originele prijs) en de 75 euro. Als je het mij vraagt is dat, zelf aan de top end, prima te verantwoorden :)

Blogger tasting notes

Twee notes uit Whisky Magazine van een héél tijdje geleden, maar het is dan ook een oudere fles:

Michael Jackson

Nose
Crème caramel. Rosewater.
Palate
Am I being suggestible? That famous Campbeltown coconut character seems almost tangible. Dry and straw-like at first, then a surge of grassy sweetness. Dusting of powdered sugar. Garnish candied angelica.
Finish
Cookie-like dryness.
Comment
Seems simple at first, but gradually reveals subtleties. Stylish, teasing.


Ian Wisniewski

Nose
Apricots, baked apples, mellow spice and underlying oak, brioche and gingerbread.
Palate
Elegant though with a certain richness, balancing cooked fruit and apricots with subtle spices, créme brûlée sweetness balanced by oak.
Finish
The same flavours but the volume rises, and lasts.
Comment
An animated and flirtatious nature, with engaging gestures and a lovely smile.


http://www.whiskymag.com/whisky/brand/c ... y3259.html

De proefnotities van Sample 5

=====
WhiskyclubSpakenburg

Neus; vanille, wax, frit, iets 'vomit' en ijzer. Bacon, sinaasappel als in frisse fruitdrink, polijstmiddel, homeopatische zalf, gras, citrus - limoen, leer en iets vlezigs.
Smaak; as, wax, iets drop, zilveruitjes en briny - zout. Granen, fudge en kruiden - curry worst.
Afdronk; drop, moutig, honing en perzik.

Wederom een zeer interessante whisky! Campeltown ligt me iets teveel voor de hand en hier konden Willem en ik het dan ook niet over eens worden ;) We hebben ook nog aan iets Japans gedacht maar ik ga voor een Highland Park. 87/100
=====

=====
jonker8011

De neus is al veelbelovend. Een ondergrond van rook, maar duidelijk veel fruit, waarbij ik vooral denk aan appeltjes. Bij het proeven denk ik aan een bourbonvat, met veel vanille, maar het doet me ook denken aan boterbabbelaars. De turf blijft aanwezig, maar op de achtergrond. De honing zoetheid in de finish vind ik super, zeker als ik met mijn neus in het glas blijf hangen. Dit zou zo maar eens een leuke vervanger kunnen zijn voor de tegenwoordig onvindbare oudere Islay whiskies. Die alweer wat zachter zijn geworden zeg maar.

Score 90/100
=====

=====
Willem vd K

Kleur: goudgeel
Neus: dit is oldschool! Harde fruitsnoepjes (in blikje met wit poeder), perzik, aardbeienyoghurt, sangria, roest, turf, zwart-wit poeder (salmiak), uitgebakken spekjes! Wawawiewa!!! Popcorn?
Mond: Zilt op de tong maar enorm fruitig in smaak. Rood fruit, harde snoepjes (zuurtjes), appelmoes en verse sinaasappel. Aardbeienjam. Gebakken brood. Later iets richting as en een tikkie mineraal.
Finish: Middellang, vrij zoet. Rood fruit voornamelijk en een beetje salmiak.

Prachtige whisky! Wauw. Alleen op de finish laat'ie ietsjes liggen. 90/100

Voor mij schreeuwt deze whisky 1 ding: Springbank. Vooral het subtiele turfje en het rode fruit associeer ik met oude Springbank. Ik denk een single cask IB, zeker 25 jaar oud (misschien wel 70's?) 46-49% ABV, bourbon vat. Of zou het toch Japans zijn? ;)
=====

=====
turfsmurf

Geur: een complexe geur. Een beetje farmy/maritiem. Bosgeur, naaldbomen. Schoenenpoets. Even later meer fruit: sinaasappel en mandarijn. Een beetje rook.

Smaak: prikkelend. Eerste indruk romig en vet, daarna een beetje drogend. In de smaak wederom een beetje rook, maar niet heel veel. Chocotoff. Naaldbomenhars. Later ook sinaasappel en mandarijn in de smaak.

Afdronk: waxy met smeulende bladeren en zoete drop. Dan weer wat harsig, dan weer rokerig. Blijft veranderen.

Cijfer: 88

Opmerkingen: een mooie, complexe whisky. Zou het een Springbank zijn? Jaartje of 18? Tot nu toe wat mij betreft een stijgende lijn in deze VBT. Dat belooft wat voor sample 6.
=====

=====
MikerG

Neus: Appel, vanille, lekker neusje hoor
Taste: Beetje een bite, heeft wel body deze, proeft ook wat hout tonen,
Finish: prikkelend, nog steeds lente fruit aanwezig.
goeie dram, zou hem 88 geven.

Dit was de eerste sampel, waarvan ik meteen dacht, deze heb ik eerder gedronken.
Ik denk ook dat dit de Kilkerran WIP7 bourbon wood is.

[en even later -Matti]: ugh, net mn WIP 7 erbij gepakt... het is em niet... LOL
=====

=====
-Roy-

Kleur : licht
Geur : ik ruik hier eigenlijk weinig in. Hij is wat scherp (graan?), maar veel meer dan een zachte, zoete zweem komt er voor mij niet naar boven.
Smaak : ook scherp, maar wordt snel houtig en licht zoet.
Afdronk : lang, scherp met een houtige smaak die lang blijft hangen. Niet het vanilla van nieuwe vaten, maar meer een 'Ierse smaak'.
=====

=====
defeatless

Nose:
WAUW! lekker fruitig. Het ruikt naar fruit uit blik. Ook iets walnoot-achtigs. sinaasappelzeep.... Hele kleine hint van peat. Ook iets mufs zoals in een antiquariaat. Delicate chocolade.

Smaak: Zoet, fruitig. Hout invloeden zijn duidelijk. Verder nog wat kruiden als komijn en Garam Masala.

Body: Duidelijk vol en romig.

Finish: Heerlijke finish. Lekker lang. De peat komt hier het meest naar voren. Kruiden zoals koriander en komijn. Daarna pas het fruitige.

Comments:
Non-chill filtered, 46%ABV
Het doet me sterk denken aan Bladnoch Distillers choice qua peat en mondgevoel, maar die is bij lange na niet zo fruitig.
Een un-sherried HP van een jaar of 18 dan? Dat lijkt me zeer sterk.
Een Deanston 15yo op een ex-bowmore bourbon vat? Zou wel open minded zijn.

Ik pas deze keer qua gok. 88 punten
=====

=====
EMalt

Nummer 5, veruit de beste van de 6 naar mijn smaak.

neus: vanille, rookje, natte kiezels, eik, mooie granen, wax, leeg sigaretten pakje, wit pepertje
smaak: rook, kamperfoelie, flink romige eik, waxy, vanille, notig, boter, bruine suiker, wat sherry in de mix?, mooi pepertje
Afdronk: lang, vanille, houtskool/verbrande heide, romige eik

Conclusie: Hele mooie dram!, veel zwaardere smaken, weinig/geen fruit, en licht rookje, ouderwetse smaken, en allemaal mooi in balans. Dit kan haast niet anders dan Springbank zijn (de andere usual suspects zouden Talisker of Highland Park zijn, maar daar verwacht ik meer fruit, en te peaty voor Clynlish waar ik obv de neus aan dacht). Het zou me heel erg verbazen als dit non-schots en/of een blend zou zijn.
Verdict 89 points (bij meer fruit in de 90).
abv: heel veel belletjes die lang blijven hangen, indicatie voor iets van 50%?
leeftijd: oud, 21 jr?
=====

=====
GlenPiWi

Kleur: goudgeel
Geur: lichte rook/peat,licht zurig, groene appels, granig en citrusfruit
Smaak: zacht (46%?) , citrus, rook en een zoetje
Finish: middellang op citrusfruit

Dit is mijn favoriete sample tot nog toe!
Volgens mij is dit een Springbank Green 12yo Bourbon casks 46%
Zeker geen typische Springbank, vandaar de keuze voor deze "open mind" sample?, maar echt lekker. Verdraagt zelfs een beetje water.
In het geval dat ik fout zit, is Ardmore mijn 2e keuze. Maar ik ben redelijk zeker dat het een Springer is.
My favourite distillery!
Score: 87-88
=====

=====
Zeddicus

Uiterlijk: goudgeel
Geur: zoet, vanille, klein beetje rook
Smaak: Citroen, vanille, hout, eiken
Afdronk: blijft lekker hangen, vannille, druif, zoetig, fruit
Score: 85
Beoordeling: 46%, hij komt mij bekend voor. Kilchoman? Erg lekker maar erg lastig deze.
=====

=====
Mermur

Vanwege aanhoudende verkoudheid na sample 4 opnieuw maar één keer kunnen proeven.

Kleur: goudgeel

Geur: was/kaarsvet

Smaak: vrij scherpzure citrus, minerale tonen, lichte peper

Finish: was, bitterheid van citrusschil
=====

=====
JayDie

Reference: Glenmorangie 10yo The Original
C: full golden. Abv? 46-50%
N: First thing on my mind: Haribo green frogs. Spiritus. Trace of earthy smokyness, bushes. Sweet, caramel, Haags hopje,
T: hint of peat, Ardmore-like, bit peppery, not burning
F: laurel liquorice, bitterness, full body, thick mouth feeling, greasy, thick
C: Ardmore?
Slainte Mhath
=====

=====
squaadgras

Nose
Sinaasappels, citrusvruchten, karamel, honing, vanille, gedroogd fruit, rozijnen, krenten, een vleugje lijm & verf.

Taste
Melkchocolade, sinaasappels, citrusvruchten, grapefruit, tabak, nootmuskaat, karamel, honing, siroop, gedroogd fruit, zeezout.

Finish
Gemiddeld, begint zoet - eindigt licht droog, ananas, tropisch fruit, sinaasappel, melkchocolade, siroop, karamel, honing, vanille, zeezout, tabak, nootmuskaat.

Comments
Lastig - initieel veel verf & lijm (gedreven door het alcoholpercentage van rond de 52%?) in de neus die langzaam (± 30 minuten in het glas) transformeert in een fruitige geheel. Wat ik bijzonder aan deze sample vind is het tropische fruit en de ingeblikte ananas-tonen in de finish. Geinig. Ik was vrij zeker dat dit een Balvenie Tun 1509 was.. totdat ik deze ernaast zette; toch niet. Althans niet batch 1, misschien batch 2? Ook heeft de sample iets weg van het duistere van de Dailuaine 16yo F&F en het ziltige van sommige eilanders. Poe hee, komt bekend voor. Niet echt mijn smaak, maar kwaliteit is zeker aanwezig.

Nose 87
Initial taste 88
Body 88
Finish 87
Price ?
Presentation ?

Bij herproeven 24h later, stukken minder. Apart. Nog steeds tropisch fruit, rook, en kruiden.

Nose 87 / 85
Initial taste 88 / 86
Body 88 / 85
Finish 87 / 84
Price ?
Presentation ?
=====

=====
gerritbakker57

Kleur: licht cognac, enigszins ondefinieerbaar.

Neus; frambozen, rijpe peer, beetje Belga en licht in alcohol. En toegankelijke whisky.

Smaak; beetje lijm, veel wit fruit, eiken hout, smaakt als een first fill eiken hout, enigszins peperig.

Finish; niet erg aanwezig, beetje peperig en wat wit fruit.

Niet een heel spannende whisky maar wel lekker om op een zonnige middag te drinken
=====

=====
Kay

N: Perzik, turf, mango, vanille, peer, papaya, kersen, chocolade, peper, mout en een vleug sigaren.
T: Turf, mango, toffee, kersen, limoen, vanille en peper.
F: Turf, perzik, mango, appel, toffee, nootmuskaat en vanille.

Bevat typische Campbeltown tonen, maar heeft toch niet het uitgesproken karakter van een Springbank single malt. De lichte moutigheid in de neus ken ik ook niet van Springbank zelf, maar wel van de recentste Kilkerran WIP release en de Hazelburn Rundlets & Kilderkins, al is het die allebei niet. Misschien een andere, minder gangbare Kilkerran? Nee, ik gok op de mij nog onbekende Spirit of Freedom 45+ blend. Zou ook goed in het thema passen. Score: 85/86.
=====

=====
mardo

Kleur: licht
neus: rook van kampvuur, zoet, vruchten als sinaasappel, aardbei
smaak: rook, zoet en lekker zacht.
afdronk: nog steeds rook, benzine/rubber een fijne subtiele zoete smaak
Natuurlijk heb ik geen idee wat ik drink.
Het vulgehalte van het sample flesje duidt op een liter of 750ml fles???
ik gok op 46%
Bunnahabhain Toiteach
Hoewel ik deze nooit gedronken heb.
=====

=====
RvdB

Zeer fruitig neus! Ik ruik winter bosfruit à la rode bessen, frambozen maar ook overrijpe sinaasappel, misschien zelfs zoete bloedsinaasappel.

De smaak vind ik heerlijk. Romige vanille custard, met wat walnoten en amandelen onder een klein laagje sigarenbladeren. Mooie ontwikkeling. Dit doet me aan Aberlour denken, maar ook Benriach.

Na verloop van tijd peper en munt, pepermunt. Volgens mij ook wat gember achtige kruidigheid. Dit neigt dan weer wat meer naar Glenfarclas i.c.m. de neus.

De smaken mengen mooi in de drogende finish. Ik vond deze whisky ook weer van hoge kwaliteit.

Vat: bourbon en first fill sherry (double cask / barrel)
Abv: 48%
Regio: speyside
Distillery: geen idee werkelijk! Kan Aberlour (ib), Benriach maar ook Glen Scotia zijn
=====

=====
edwinedje

Zoetige en lijmachtige neus...

De smaak zit achter in de mond ook een beetje lijmachtige.

Een aangename whisk(e)y die op een ander moment geproefd kan tegenvallen.
Het is dat de kast al een ruime voorraad heeft, anders zou deze er wel tussen passen.
=====

=====
Ben87

Mijn notes voor sample 5 (Ik heb maar één keer kunnen proeven en ik kan de wisky zeer moeilijk thuisbrengen):

Neus: rook, meloen-peer-limoen, fruitig en licht, kampvuur, medicinale tonen, vleugje peat, lychee?

Smaak: hout, meloen-peer, beetje honing, rook, vleugje peat.

Afdronk: rook, peat, fruit (meloen-peer-limoen), kruidig, beetje anijs.

Kleur: goudgeel

Distilleerderij: ? Bowmore? Bunna?
Alcoholpercentage: 54-58%
Leeftijd: vrij jong? 8-10y
Gebruikt vat: bourbon
=====

=====
Soundwave

Heerlijke neus! Meteen een prachtige combinatie van zowel fris zure, zoete als rokerige en hout tonen. Vleugje vanille en boterige chardonnay. Ook een hoop pitte kruiden zoals de Amrut van vorige week waardoor ik moet denken aan een goede Butter Chicken die ik pas nog heb gemaakt.. Ik ga hier verder niet teveel meer over opschrijven, maar gewoon een tijdje genieten van de geur.
Op basis van de neus de absolute topper tot nu toe.
Smaak: BAM, die is ook fantastisch! Vrij sterk wel en wat drogende afdronk, maar super explosief. fruit, drop, leer, iberico ham.
Ik heb geen idee wat het is, maar ik hoop echt dat dit een niet al te dure goed verkrijgbare fles is, want ik wil hem hebben. Misschien een of andere Benromach uit de Wood finishes reeks? Ik ga voor het eerst deze VBT boven de 90 punten zitten, wat ik blind niet snel durf te doen
=====

=====
Tomh

Kleur:
Lichtgeel

Nose:
Enorm zoet, gestoofde appeltjes, witte druiven, peer, vanille(vla), honing, granig/grassig en in de verte wat rook (heel subtiel).

Taste:
Opnieuw zoet, peer, appel, druifjes --> witte wijn!

Finish:
Kort, wat wrang, subtiel.

Score: 84, tegenvallende finish met name. Niet de diepte die ik in een zoete whisky kan waarderen.

Gokjes:
ABV 43 %
Ik verwacht dat deze whisky een leeftijd heeft van zo'n 15 -20 jaar oud.
Ex- bourbon gerijpt, of is het zelf een bourbon? (Ik heb beperkte kennis over bourbon zelf)
Of is dit een lowlander met veel fans, littlemill?
=====

=====
MBC

Uiterlijk: goudgeel
Geur: citrus, hout, zuur, vanille
Smaak/Afdronk: pepers, groene appel, zuur
Alcohol percentage: 40%

In één zin: De smaken worden overstemd door de peperige zure toon, persoonlijk geen toppertje wel weer heel leerzaam.

Score: 80/100
=====

=====
andre8x8

Geur:
Eerst vrij scherp, hoog alcoholisch, sherry,
later kruidig, vettig, roomboter babbelaars

Smaak:
Vettig, roomboter babbelaars, peper, salmiak

Afdronk:
Lang, salmiak

Score: 87

Alcohol percentage: >50 %
Leeftijd: 18 yo

Het is in ieder geval geen Talisker ;-)

Referentiedram: Talisker DE 2003/2014
=====

=====
Malt Leon

Neus : Menthol sherry sinas denne
Smaak: bitter kruidig meer menthol. Als of er een pepperemuntje is in gedaan.
Finish: zoet
Gok op een bourbon want ik heb idee dat er echt iets bijgevoegd is.
48%
=====

=====
Oogadal

Tsja, wat moet ik hier nou van zeggen. Zaterdag voor het eerst geproefd en ik vond 'm niet best. Zoet, chemisch, gort droog en als een gekunstelde likeur. Wordt er nog zulke slechte whisky gebotteld in Schotland.., ja, Islay Mist en Finlaggan. Plus nog wat andere waar ik het bestaan niet van wil weten. Maar goed, nu een dik uur voor de sluiting mezelf er weer toe gezet nogmaals te ruiken en te proeven. Maar goed is ie imho nog steeds niet..

Neus; veruit het beste aan deze dram. Maar dan ook met mijlen afstand het beste. Waxy, lijm, honing, beetje turf, vers gras, honey roasted muesli. Niet heel verkeerd. Jammer dat eigenlijk alles vrij snel vervlakt en er heel weinig overblijft.
75/100

Smaak; tsja. wrang en bitter komt als eerste binnen. Dan wat turf, stro en pruimen. Verder kijk ik naar de hemel en er komt helemaal niets meer.. Dit slik je zo snel mogelijk door..
50/100

Finish; alhoewel, de Franse wijnproef methode was beter geweest. :vies Gelukkig is de finish kort. Kort, droog en daarna heel droog. Met een nare lichte turf/rook zweem die blijft hangen. Als een koude kroket.
40/100

Na de Finlaggan CS en de Frysk Hinder is dit met afstand het slechtste wat ik geproefd heb. Ik gok op een NAS met een ABV van rond 46% en Islay Mist is de enige Schot die bij me boven komt. Maar als het uit de Alpen komt val ik ook niet achterover.
=====

=====
Appie

Helaas deze week enigszins verkouden geworden, er komen niet heel veel geur en smaak verschillen meer naar boven.
De volgende zaken onderscheid ik nog wel. Heb aardig wat bewaard om er eens goed voor te gaan zitten als mijn geur en smaak capaciteiten weer op orde zijn, het lijkt namelijk wel op een sapje dat mij kan bekoren.

Voor nu:
Kleur: Goudgeel
Geur: Wasbenzine, leer, heel licht wat rook en in de verte iets van een druif
Smaak: Rook (antraciet) en een pepertje
Afdronk: Blijft lekker hangen maar nu niets meer dan wat rook (antraciet) en wat peper
=====

=====
Nino

Neus: heel fris en fruitig, ananas, peer, Vanille en die roze/gele schuimblokjes!

Smaak: oeww! Smoke, sigaren as, oud! Aarde!
Zurig in de na smaak. Zout/zeezout.

Afdronk: medium lang en voor mij prima!

Score: 88
Opmerkingen: idee dat ik dit vaker heb gehad en m'n eerste gedachte zegt dan Talisker.. vraag me niet welke. In ieder geval niet de 10yo! Abv 50%
Oke niet te lang denken, gewoon laten verassen.
=====

=====
Peter87

84 punten

Neus: Ctirus (sinaasappel /manarijn), stallucht die na een tijdje vervaagd, wat sherry, rook, alcohol, beetje gras, (kandij)suiker

Smaak: bitter (citrusschil), scherp, (tabak)rook, heel klein beetje rood fruit, hooi, wat drop, kruidje

Finish: cirtoenschil, Napoleon snoepjes (citroen, (tabak) rook, munt, klein beetje vettig en wat kruidig

Nee dit is niet mijn whisky. Wel rook maar geen echte turfrook. hij gaat een beetje alle kanten op vind ik. Ik heb even zitten denken aan een blend Omdat ik een klein beetje van alles aantref (beetje sherry, beetje rook, klein vetje, wat citrus enz.) maar heb geen idee welke.
Erg scherp en geen hoge ABV. Hij lijkt mij wat jong.
=====

=====
Ruud

Zo, deze is een stukje complexer.
Bij het openen van het flesje lijkt er een zweempje rook te zijn, maar dat is ook even plotseling verdwenen als dat het opkwam.
In de smaak enerzijds wat scherp: peper, maar ook anijs en abrikoos. Veel houtinvloed ook, zweempje vanille.
Iedere keer ruiken en proeven geeft weer wat andere geuren en smaken, geinig. Lijkt ook wel een combi van twee verschillende vaten te zijn?
Beetje water erbij maakt hem plots een stuk fruitiger, de zoete ondertonen zijn plots veel duidelijker waarneembaar.
Gezien het karakter verwacht ik iets meer leeftijd, 18? Percentage schat ik op 51%
=====

Hieronder een wordcloud van de meest gebruikte termen:

wordcloud_vbt7_sample5.jpg
wordcloud_vbt7_sample5.jpg (132.15 KiB) 2997 keer bekeken
0 x
Matthijs, whiskynerd.

MikerG
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 829
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 13:31

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor MikerG » 03 Nov 2015, 09:39

verstuurd ;)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
-Roy-
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 748
Lid geworden op: 14 Okt 2013, 08:09

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor -Roy- » 03 Nov 2015, 18:43

Verstuurd op de eerste toegestane dag!
1 x

Gebruikersavatar
Erik Elixir
Senior
Senior
Berichten: 416
Lid geworden op: 23 Mei 2011, 21:31
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor Erik Elixir » 07 Nov 2015, 13:53

Notities ruim 2 weken geleden al verstuurd.
Naar deze ben ik nog wel het meest benieuwd wat het is. Dat is overigens geen waardeoordeel ;)
0 x

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 07 Nov 2015, 13:55

Ik heb totaal geen tijd gehad om hem te proberen nog.
Ik hoop dat het er vanavond nog even van komt.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

RvdB
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 852
Lid geworden op: 08 Apr 2015, 10:39

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor RvdB » 07 Nov 2015, 20:01

Zit in het glas. Meer durf ik niet te zeggen ivm censuur politie :nono :-P :cool:
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor Nino » 07 Nov 2015, 20:46

RvdB schreef:Zit in het glas. Meer durf ik niet te zeggen ivm censuur politie :nono :-P :cool:

Hmmm jij drinkt het dus uit een glas?? Interessant..


:P
3 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4858
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 07 Nov 2015, 22:07

RvdB schreef:Zit in het glas. Meer durf ik niet te zeggen ivm censuur politie :nono :-P :cool:


Mag ik vragen wat voor glas? Of valt dat ook onder [CENSUUR] :P
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

RvdB
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 852
Lid geworden op: 08 Apr 2015, 10:39

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor RvdB » 07 Nov 2015, 23:05

:sst

Straks breng je Matti op ideeën. :D
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom2
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2156
Lid geworden op: 02 Dec 2014, 18:39
Locatie: Turnhout

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor Tom2 » 07 Nov 2015, 23:45

Dit is puur persoonlijk, maar deze is voor mij de [CENSUUR] die ik in mijn glas heb gehad.
Ik heb voordien sample 6 ook al geproefd.
Laatst gewijzigd door Matti op 08 Nov 2015, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Waardeoordelen zijn altijd puur persoonlijk, en mogen niet
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3944
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 08 Nov 2015, 18:41

Heb em op... Geinig. En komt ergens bekend voor!
0 x
2 ∞ & →

Appie
Actief lid
Actief lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 Feb 2014, 11:32
Locatie: Utrecht

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor Appie » 09 Nov 2015, 19:22

Helaas, verkouden heb er maar van gemaakt wat ik kon en flink wat over gehouden voor als ik weer wat meer kan ruiken en proeven.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor Nino » 09 Nov 2015, 19:29

Zojuist verstuurd, op de valreep weer :bigsmile
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 09 Nov 2015, 19:31

Nino schreef:Zojuist verstuurd, op de valreep weer :bigsmile



Ik ook :bigsmile
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)

Ongelezen berichtdoor Nino » 09 Nov 2015, 19:32

Peter87 schreef:
Nino schreef:Zojuist verstuurd, op de valreep weer :bigsmile



Ik ook :bigsmile

Populaire mensen komen altijd te laat :P
1 x
Afbeelding


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast