Bimber Single malt

Whisky uit overige landen, dus niet onder te brengen in een land- of regio-specifiek forum.
Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Bimber Single malt

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 13 Feb 2024, 07:36

Fat Bastard! schreef:
Nickolaas schreef:Ik weet niet wat voor een verschrikkelijks hij uit heeft gehaald, maar Bimber is vaak goed te hachelen.


Heftig verhaal! Wij hebben hem vorig jaar mei ontmoet, hij heeft ons rondgeleid bij Dunphail toen deze distillery bijna gereed was om in productie te gaan.
Benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben voor Bimber en Dunphail.

Kon wel eens desastreus zijn. De kans zal groot zijn dat de boel te koop komt te staan. Hopelijk voor al het personeel dat de boel gewoon door kan gaan… maar conspiracy to murder is wel een vrij heftig vergrijp in Polen. 12 jaar als ik een vlugge Google zo moet geloven.
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Demas
Senior
Senior
Berichten: 317
Lid geworden op: 07 Okt 2018, 00:00

Re: Bimber Single malt

Ongelezen berichtdoor Demas » 07 Mar 2024, 20:37

Cask1988 schreef:
Fat Bastard! schreef:
Nickolaas schreef:Ik weet niet wat voor een verschrikkelijks hij uit heeft gehaald, maar Bimber is vaak goed te hachelen.


Heftig verhaal! Wij hebben hem vorig jaar mei ontmoet, hij heeft ons rondgeleid bij Dunphail toen deze distillery bijna gereed was om in productie te gaan.
Benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben voor Bimber en Dunphail.

Kon wel eens desastreus zijn. De kans zal groot zijn dat de boel te koop komt te staan. Hopelijk voor al het personeel dat de boel gewoon door kan gaan… maar conspiracy to murder is wel een vrij heftig vergrijp in Polen. 12 jaar als ik een vlugge Google zo moet geloven.


Net op tijd eruit dan om een standaard OB op 46% te release :bigsmile
0 x


Terug naar “Whisky uit overige landen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Demas en 2 gasten