Samples - Blackadder Mannochmore 1991

Forum specifiek voor sample-swap (monster ruil), bottle-share (fles delen) en gerelateerde onderwerpen, voor en door forumleden.
Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2660
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Samples - Blackadder Mannochmore 1991

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 29 Jan 2014, 12:13

Indien interesse zou ik een aantal samples kunnen maken van de volgende fles: Whiskybase

Category Single Malt from Speyside, Scotland
Distillery Mannochmore / Bottler Blackadder
Bottling serie Raw Cask / Casktype Oak Cask / Casknumber 5400 / Number of bottles 304
Vintage 21.04.1999 / Bottled 11.2011 / Age 12 years old / Strength 60.6 % Vol.

Deze heb ik in impulsieve bui aangekocht {Op basis van Blackadder TV Series} maar kan mij toch niet bekoren.
Ik heb er toendertijd {iets} meer voor betaald dan de prijs die Whiskybase aangeeft, maar wil daar niet al te moeilijk over doen.

Helaas heb ik niet echt proefnotities kunnen vinden, en zelf ben ik daar niet zo ster in.
Wat ik mee kan geven is dat hij sterk/scherp is, ook na het toevoegen van diverse druppels water.
Tevens is de fles in 2012 al open gegaan en heeft dus langere tijd half gevuld in fles met doos in de kast gestaan.

Mocht er interesse in zijn moet ik alleen even nadenken over wat ik ervoor terug wil hebben, naar dit zullen in ieder geval Islay Bottelingen zijn {en dan bij voorkeur nog verkrijgbare, gangbare distillery bottelingen}

Ik heb ongeveer 300 ml te versampelen over, maar zal misschien eerst wat VBT samples "moeten" legen voordat ik kan versturen/overdragen mocht de interesse overweldigend zijn. Ze zitten nu in twee flesjes van 175 ml.

Bij interesse hoor ik het wel.

:Slainte

PS: Mocht dit in de sample swap topic {klok/klepel} thuishoren vind ik het daar wel weer terug.
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Terug naar “Sample-swap, Bottle-share en meer...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast