Bruggelingen op het forum

Een eigen plek voor Whisky-verenigingen, -societies, -clubs, -genootschappen, -kringen, -collectieven, -vriendengroepen etc.
Gebruikersavatar
Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 652
Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 08 Mar 2014, 10:49

De overnameprijs was wel reeds gedaald naar €40000.

Wat betreft de uitverkoop, je krijgt 10%.
Er staat wel niet zo heel veel meer en de prijs -10% is nog altijd redelijk hoog.
Ik heb nog de laatste fles Glenmorangie Astar mee en de laatste fles Bowmore Tempest Batch2.
Voor de liefhebber met een groot budget : er staat een Macallan 18y 1974 te koop en daar krijg je 15% op!
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.

singlemalt
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 Sep 2014, 20:25

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor singlemalt » 08 Sep 2014, 19:54

I_SPEY schreef:Nou Johan(Brugge), als jij dat "Brugs whiskyhuis" nou overneemt dan kom ik je - gegarandeerd - helpen, hoor! :bigsmile



Awel ik heb het geprobeerd maar ik gaf niet genoeg om het over te nemen, maar mijn bod blijft nog altijd en wie weet belt luc me nog op.

maar ondertussen nt stil gezeten , heb zelf voor een webshop gezorgd zodat "betaalbaar" whisky kan gekocht en geproefd worden.

http://www.singlemaltswhisky.be


oei , sorry ik ben ook nen ras echte Bruggeling..
0 x

Gebruikersavatar
Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 652
Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 09 Sep 2014, 00:10

singlemalt schreef:Awel ik heb het geprobeerd maar ik gaf niet genoeg om het over te nemen, maar mijn bod blijft nog altijd en wie weet belt luc me nog op.


Te laat, er komt een koffiehuis in de plaats! :(
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.

Gebruikersavatar
khildare
Actief lid
Actief lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 Apr 2013, 12:59
Locatie: Veldhoven

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor khildare » 09 Sep 2014, 08:43

Ook Irish coffee ?
0 x
Peter

Always do sober what you said you’d do drunk. That will teach you to keep your mouth shut. (Ernest Hemingway)
Afbeelding

singlemalt
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 Sep 2014, 20:25

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor singlemalt » 10 Sep 2014, 20:31

Dram The Man schreef:
singlemalt schreef:Awel ik heb het geprobeerd maar ik gaf niet genoeg om het over te nemen, maar mijn bod blijft nog altijd en wie weet belt luc me nog op.


Te laat, er komt een koffiehuis in de plaats! :(



Een koffiehuis ? zou deze ook uitgebaad worden door jerry ?
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 22 Nov 2014, 20:37

Heeft er iemand al besteld bij http://www.singlemaltswhisky.be? Er staat vermeld dat de shop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in Brugge, maar het nummer wordt niet vermeld. :Scratch :?
Ophalen van bestellingen is ook (nog) niet mogelijk zo werd mij verteld.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

liefmans
Senior
Senior
Berichten: 439
Lid geworden op: 01 Mar 2011, 21:33
Locatie: Lokeren (B)

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor liefmans » 22 Nov 2014, 22:38

Rare woordkeuze idd, indien dit een eenmanszaak is heeft hij geen nummer nodig behalve zijn btw-nummer ( kruispuntbank der ondernemingen ) indien geen eenmanszaak is hij wettelijk verplicht zijn handelsregister nummer te vermelden.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Banzai
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1136
Lid geworden op: 27 Apr 2013, 22:00
Locatie: Kessel-Lo (Leuven)
Contact:

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Banzai » 23 Nov 2014, 07:06

Het aanbod is niet erg spannend. Ik zie alleen maar OB's :(
0 x
Malt Monkeys Whiskyclub Leuven
Afbeelding


Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 23 Nov 2014, 11:45

liefmans schreef:Rare woordkeuze idd, indien dit een eenmanszaak is heeft hij geen nummer nodig behalve zijn btw-nummer ( kruispuntbank der ondernemingen ) indien geen eenmanszaak is hij wettelijk verplicht zijn handelsregister nummer te vermelden.

Bedankt voor de info. Ik denk dat ik maandag eens een paar telefoontjes ga doen om eea uit te pluizen.
Een aantal dingen vind ik toch wat raar. Zo vertelde de eigenaar mij dat een fles waar ik interesse in heb vorige maandag al verkocht was (maar die stond gewoon nog op de site) en de koper heeft de fles (voorlopig) voor 3/4de betaald. Daar had ik nog nooit van gehoord, maar soit. Dan zei hij mij:" De fles komt van mijn leverancier over naar de klant toe. Afhalen bij singlemaltswhisky is momenteel niet mogelijk. Daar zal er aangewerkt worden om dit in de toekomst te doen. "
Dat is ook nieuw voor mij. Dan ontbreekt dat nummer van de Kamer van Koophandel in Brugge. Ik heb hem dat ook vermeld, maar daar heeft hij niet op gereageerd. Ofwel lees ik er over, maar ik kan zelfs geen naam en BTW nummer vinden. Misschien ben ik te achterdochtig, maar als ik bv naar de site kijk van Liefmans of Whisky Gorillaz krijg ik meer duidelijke info. Maar zoals ik al zei, misschien ligt het aan mij ...
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 652
Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 23 Nov 2014, 15:28

johan brugge schreef:Heeft er iemand al besteld bij http://www.singlemaltswhisky.be? Er staat vermeld dat de shop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in Brugge, maar het nummer wordt niet vermeld. :Scratch :?
Ophalen van bestellingen is ook (nog) niet mogelijk zo werd mij verteld.


Nog niets aan besteld.
Eigenaar heeft zich hier wel al eens voorgesteld.
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.

singlemalt
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 Sep 2014, 20:25

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor singlemalt » 23 Dec 2014, 17:12

johan brugge schreef:
liefmans schreef:Rare woordkeuze idd, indien dit een eenmanszaak is heeft hij geen nummer nodig behalve zijn btw-nummer ( kruispuntbank der ondernemingen ) indien geen eenmanszaak is hij wettelijk verplicht zijn handelsregister nummer te vermelden.

Bedankt voor de info. Ik denk dat ik maandag eens een paar telefoontjes ga doen om eea uit te pluizen.
Een aantal dingen vind ik toch wat raar. Zo vertelde de eigenaar mij dat een fles waar ik interesse in heb vorige maandag al verkocht was (maar die stond gewoon nog op de site) en de koper heeft de fles (voorlopig) voor 3/4de betaald. Daar had ik nog nooit van gehoord, maar soit. Dan zei hij mij:" De fles komt van mijn leverancier over naar de klant toe. Afhalen bij singlemaltswhisky is momenteel niet mogelijk. Daar zal er aangewerkt worden om dit in de toekomst te doen. "
Dat is ook nieuw voor mij. Dan ontbreekt dat nummer van de Kamer van Koophandel in Brugge. Ik heb hem dat ook vermeld, maar daar heeft hij niet op gereageerd. Ofwel lees ik er over, maar ik kan zelfs geen naam en BTW nummer vinden. Misschien ben ik te achterdochtig, maar als ik bv naar de site kijk van Liefmans of Whisky Gorillaz krijg ik meer duidelijke info. Maar zoals ik al zei, misschien ligt het aan mij ...



Beste Johan,
Sorry om het laat reageren want is het is druk om de bestellingen nog tijdig bij de klanten te krijgen.

Het zit in de mens om nieuwsgierig te zijn maar ik heb niets te verbergen.
Wat mijn ondernemingsnummer betreft dit is 0547.994.174 deze kan je opvragen. En idd het is een eenmanszaak .
Wat die fles betreft die jij wou bestellen die was idd al verkocht op maandag met een 3/4 voorschot. (ondertussen al kompleet betaald en een tevreden klant) .
Wat de afhaling betreft, daar ben ik idd mee bezig. Omdat de handelspanden in Brugge centrum duur zijn heb ik me niet gewaagd me daar te vestigen. Maar ik ben al bezig die mogelijkheid te kunnen aanbieden in 2015 met de mogelijkheid om te tasten ook.
Als je nog vragen hebt stel die gerust of stuur me een mail.

groeten Singlemalt
0 x

singlemalt
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 Sep 2014, 20:25

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor singlemalt » 23 Dec 2014, 17:34

Dram The Man schreef:
johan brugge schreef:Heeft er iemand al besteld bij http://www.singlemaltswhisky.be? Er staat vermeld dat de shop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in Brugge, maar het nummer wordt niet vermeld. :Scratch :?
Ophalen van bestellingen is ook (nog) niet mogelijk zo werd mij verteld.


Nog niets aan besteld.
Eigenaar heeft zich hier wel al eens voorgesteld.



Beste johan,

Nummer stond al op de pagina maar er was te veel space tussen en was daardoor nt zichtbaar. Heb dit dus aangepast.
Hopelijk kan je het nu terug zien op de pagina.

groeten Singlemalt
0 x

Gebruikersavatar
Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 652
Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 30 Dec 2014, 19:48

johan brugge schreef: Is er iemand van jullie trouwens nog geweest in De Kleine Nachtmuziek? De vorige uitbater had daar een ruime collectie whisky in zijn assortiment staan, maar sedert een jaar of 2 is er een nieuwe uitbater. Ik ben er niet meer binnen geweest.


De Kleine Nachtmuziek staat te huur!
Iemand geïnteresseerd?
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 30 Dec 2014, 19:51

Was dat geen restaurant geworden? Kurt's Pan of zoiets?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 652
Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 30 Dec 2014, 20:07

johan brugge schreef:Was dat geen restaurant geworden? Kurt's Pan of zoiets?


Neen, Kurt's Pan (=restaurant) is naast De Kleine Nachtmuziek.
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.


Terug naar “Whisky Webstek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten