Teeling Brabazon en Teeling 28

Als het gaat over Ierse Whiskey.
aliquando
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 Feb 2021, 17:30

Teeling Brabazon en Teeling 28

Ongelezen berichtdoor aliquando » 01 Feb 2021, 17:34

hey,

Ben nieuw op het forum, maar ben op zoek naar jullie raad.

Ik ben mijn collectie van "collectors" aan het uitbreiden (heb al een mooie collectie flessen om te drinken).
Zelf heb ik amper ervaring met Teeling whiskeys maar kreeg een mooie kans om de collectie Teeling Brabazon series 1-4 en een Teeling 28yr old Single Malt te kopen.

Graag jullie reacties of dit volgens jullie flessen zijn die mooi zijn om te bewaren en die dus ook wat in prijs kunnen stijgen :)

Alvast bedankt.
0 x

Dolcevita
Actief lid
Actief lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 Dec 2016, 17:45

Re: Teeling Brabazon en Teeling 28

Ongelezen berichtdoor Dolcevita » 01 Feb 2021, 18:00

Hoi, op de een of andere manier is Teeling minder in trek bij verzamelaars en is dan ook qua waarde sterk achter gebleven bij andere Ierse whiskeys als Midleton en Redbreast.
De Revival serie valt dan nog mee in vergelijking met de Brabazons.
Ik heb toevallig ook 01 en 02 en heb overwogen om ze open te maken.
Maar eerlijk gezegd ruil ik ze liever om voor andere Ieren.
0 x

Gebruikersavatar
Reichenbach
Moderator
Moderator
Berichten: 3982
Lid geworden op: 11 Feb 2017, 18:53
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Teeling Brabazon en Teeling 28

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 01 Feb 2021, 19:10

aliquando schreef:Graag jullie reacties of dit volgens jullie flessen zijn die mooi zijn om te bewaren en die dus ook wat in prijs kunnen stijgen :)
Hey, ho!

In eerste plaats welkom op het forum. :hoedaf

Helaas voor jou is dit forum niet opgezet om passanten van beleggingsadvies in whisky te voorzien. Beleggen in whisky, of aankoop met de hoop dat de waarde binnen korte tijd zal stijgen wordt eigenlijk zelfs met afkeur op gereageerd. Dit is immers de pest voor whiskyliefhebbers voor wie het doel is om een fles open te trekken en te genieten van de whisky.

Mocht je zelf iets van whisky op willen steken is het misschien aardig om je eens voor te stellen. Dat wekt vertrouwen en geeft een idee van je interesses op whisky gebied.
Even voorstellen, dat vinden we leuk !

Is beleggen je doel, dan zijn er andere websites waar je beter thuis bent.

Overigens is er niks mis mee een leuke voorraad aan te leggen, dat doen velen van ons.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"


Terug naar “Ierse Whiskey”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten