Evenementen kalender
Welkom & quick start!

Yapi schreef:wat ik me af vraag, wie zou hier 55 euro voor willen betalen? In België zelfs gemakkelijk prijzen tot 75 euro...

McRay schreef:Yapi schreef:wat ik me af vraag, wie zou hier 55 euro voor willen betalen? In België zelfs gemakkelijk prijzen tot 75 euro...
Ik niet in ieder geval. Voor dat geld koop ik liever wat anders.....

johan brugge schreef:Ik vond de 'neus' van dit sample echt de moeite. Hoe langer hij kon ademen, hoe meer ik kon onderscheiden. In de mond daarentegen was het wat minder, maar zoals ik al zei, er komt (minstens) nog een ronde.
Maar die chocolade waar een aantal mensen van spreekt, kon ik echt niet terug vinden.
) en toen was ie zalig, zeker door er een uurtje, anderhalf uurtje mee te doen. Die chocolade kun je er wel in terugvinden, al heb ik altijd problemen door het feit dat ik enkel graag melkchocolade eet, en je vooral meer donkere chocolade onderscheidde. Dan mis ik het soms...

Renefatdude schreef:Voor de liefhebbers, bij de konining in Den Bosch is hij nog te koop volgens mij.
@Bart Laproaigh QC is , in my book, een prachtig uitgebalanceerde wisky het zoet harmonieert prachtig met de rook/turf.
Ik vind dat echt een topper.

Yapi schreef:McRay schreef:Yapi schreef:wat ik me af vraag, wie zou hier 55 euro voor willen betalen? In België zelfs gemakkelijk prijzen tot 75 euro...
Ik niet in ieder geval. Voor dat geld koop ik liever wat anders.....
En wat dan?

Piet schreef:Overigens vond ik die donkere chocola in zowel geur als smaak wel vrij prominent een van de de meest uitgesproken aroma's tussen de kruidigheid en het fruitige door.
Chocola is trouwens maar door drie deelnemers vermeld (Jaydie, I_SPEY, Piet).
Yapi schreef:johan brugge schreef:....Maar die chocolade waar een aantal mensen van spreekt, kon ik echt niet terug vinden.
...... Die chocolade kun je er wel in terugvinden, al heb ik altijd problemen door het feit dat ik enkel graag melkchocolade eet, en je vooral meer donkere chocolade onderscheidde. Dan mis ik het soms...

Matti schreef:Ik denk dat hier weer eens duidelijk wordt dat je geuren op verschillende manieren kan benoemen, nav je eigen referentiekader en wat je toevallig op het moment van proeven associeert. Ik heb nog even aan het lege flesje geroken en ruik nu ineens ook heel sterk donkere chocolaDie geur heb ik in mijn tasting notes beschreven als caramel en turf, maar blijkbaar doet hij me in een andere context ineens denken aan chocola...

Yapi schreef:...Net als totalatool begrijp ik bv maar moeilijk hoe je hem vlak kunt noemen. Lekker of niet, das iets anders natuurlijk!

Keer terug naar HWF Virtuele Blind Tasting-1
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten