Soundwave schreef:@Piet, drink eens een keer een Grey Goose of Chopin. Tis een andere manier van drinken dan whisky, maar niet te vergelijken met de Smirnoff's van deze wereld.
Matti schreef:Soundwave schreef:@Piet, drink eens een keer een Grey Goose of Chopin. Tis een andere manier van drinken dan whisky, maar niet te vergelijken met de Smirnoff's van deze wereld.
Eens! Ik vind goede vodka een soort zen-momentje. Niet gefocust op variëteit aan smaken maar juist op puurheid en mondgevoel. En het gaat dan, net als bij whisky, helemaal niet om het dronken worden (bij mij iig).
Toegegeven het is al even geleden dat ik een Vodka dronk...en ook dat ik het idee had alles ooit geproefd te moeten hebben, hoewel ik een heel eind gekomen ben.
Een fles ervan kopen gaat um niet worden maar wie weet komt er eens een gelegenheid voor een glaasje Grey Goose of Chopin.
Gezien mijn ondertekening en jarenlange ervaring met "Zen-momentjes" moet ik je er op wijzen dat je daarbij geacht wordt niet te drinken. Zie Zazen