Rond deze kerk is al zoveel gekloot geweest dat ik als organisator helemaal niet rouwig zou zijn om af te haken.
Dubieuze dubbelrol gemeente en kerkbestuur, ontslagen personeel terwijl de top breed blijft en geen sluitende begrotingen.
Wie in zo'n situatie zit gaat rare sprongen maken en wordt je als klant (whisky live) de dupe.
Jammer van de prachtige locatie want dat is het. Ligt ook vrij centraal.
Overigens moet je met 45 Euro entree met dit soort huurprijzen nog gewoon een sluitende begroting kunnen maken. Ik denk dat ze bij de kerk ook wat kwijlend naar het entree bedrag hebben gekeken en hun kans pakken.
Neemt niet weg dat een dergelijke verhoging je nooit moet accepteren. Zeker niet als je er net een hebt gehad.
Overigens had het wel slim geweest een contract voor 5 jaar te sluiten. Had je voor de prijs van 2009 plus de standaard CBS-index op rozen gezeten. Hadden ze toen echt voor getekend! Zeker hoe het in 2009 er daar aan toe ging.
Vervolgens ga je ruim een jaar voor het contract afloopt opnieuw onderhandelen. Ze weten dan dat je voor 5 jaar weg bent als ze niet opnieuw met een goeie deal komen.
Hoewel ik zelf geen belangstelling heb in dit evenement, hoop ik dat er snel een oplossing komt. Voor de promotie van de hobby is het gewoon een goeie zaak als dit soort dingen doorgaan.
Ik zou wel de website van het festival aanpassen.
Onder de duizenden bezoekers zit misschien ook iemand die een mooie ruimte weet